Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 skal flytte fra min man. Er ikke i jobb nå (er i et års ulønnet permisjon)..s foreløpig har 0 inntekt.... Kan noen fortelle meg hva kan forvent å få i stønad/hjelp? Skal prøve å leie..... men har ikke depositum penga engang! har tre barn 10, 4 og 9 mnd. Tenker at barna blir fastboende hos meg, men samsvær hos far (vet ikke enda hvor mye...etc)
Matja Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Se på linken under her, der finner du maaaasse informasjon! Ellers kan du finne masse på: www.nav.no Når det gjelder depositum kan du opprette en depositumskonto i flere banker, så det er ikke noe problem. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå