Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg får liksom ikke brukt det noe særlig..Leser stadig her at de som bruker det får gjort så mye mer hjemme osv. når de bærer babyen.Spm mitt er , hvor gamle er de da? Nå er jenta mi 4 mnd,men jeg må fortsatt støtte henne på hodet ol når jeg bøyer meg og prøver å gjøre ting.Og får ikke gjort noe. Hvordan gjør dere det??
Jeenie Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Kan du ikke knyte det sånn at hode hennes får støtte da? eller knyte henne på ryggen??
Solskinnsjenta Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Har du prøvd å trekke sidestoffet/skulderpanelet over hodet hennes slik at det støtter henne? Vet ikke om du har elastisk eller vevd sjal, men med elastisk går det veldig greit. Ellers må du nok bøye i knærne og ikke i ryggen når du skal ned, super trening, og du risikerer ikke at snuppas hode dingler... Men tungt er det, ja! Mine er forresten 4 mnd de og. Ikke oft jeg bærer i sjal inne, men når jeg gjør det går det greit.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 ok,jeg prøver videre. forresten "solskinnsjenta", hvor mye klær har du på de ute på denne tiden når de er i sjal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå