Gå til innhold

Ang, bæresjal


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får liksom ikke brukt det noe særlig..Leser stadig her at de som bruker det får gjort så mye mer hjemme osv. når de bærer babyen.Spm mitt er , hvor gamle er de da? Nå er jenta mi 4 mnd,men jeg må fortsatt støtte henne på hodet ol når jeg bøyer meg og prøver å gjøre ting.Og får ikke gjort noe. Hvordan gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke knyte det sånn at hode hennes får støtte da? eller knyte henne på ryggen??

Skrevet

Har du prøvd å trekke sidestoffet/skulderpanelet over hodet hennes slik at det støtter henne?

Vet ikke om du har elastisk eller vevd sjal, men med elastisk går det veldig greit.

Ellers må du nok bøye i knærne og ikke i ryggen når du skal ned, super trening, og du risikerer ikke at snuppas hode dingler... Men tungt er det, ja!

Mine er forresten 4 mnd de og. Ikke oft jeg bærer i sjal inne, men når jeg gjør det går det greit.

Skrevet

ok,jeg prøver videre. :) forresten "solskinnsjenta", hvor mye klær har du på de ute på denne tiden når de er i sjal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...