Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg har fått så veldig mange kviser på ryggen. De er ømme og vonde, kan nesten ikke komme nær ryggen, nesten som om jeg er skikkelig solbrent... Dette er mitt andre svangerskap, hadde ikke disse plagene forige gang. Ellers har jeg ikke store plager med kviser, men får noen, spesiellt rundt mensturasjon. Flere som er plaget og som har tips?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg har vært veldig plaget med kviser. Men i ansiktet da. Var plaget før jeg ble gravid også. Har prøvd alt, før jeg prøvde silikol skin som du får kjøpt på vita. Funker noe sinnsykt bra på meg. Må være det beste som har skjedd meg tror jeg. Virkelig verdt et forsøk.
Tuppelura25 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg har også fått en god del kviser på ryggen. Har normalt litt i ansiktet fra tid til annen. Skikkelig irriterende å ikke kunne nå de skikkelig og "gjøre noe". Prøver å unngå å klø o.l., men det er vanselig å la være.. Har foreløpig bare latt det styre seg selv der bak, men om noen har tips om hva man kan gjøre, blir jeg også glad for det...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg har ikkevært plaget med kviser før graviditeten, men så og si med en gang jeg ble gravid så kom kvisene.. Mest på halsen under ørene og det plager meg. Jeg sverger til foundation og takker gud for at det finnes. På ryggen plages jeg ikke, men fikk jeg velge så ville jeg hatt det der hvor ikke det er synlig for alle og enhver!!! Jeg bruker Vichy normaderm - fåes kjøpt på apotek - som funker sinnsykt bra på meg og er heller ikke dyrt. Ellers ser jeg at det funker og spise lite krydret og lite fet mat. Ost og melkeprodukter er det verste jeg kan spise.. Ellers funker trening veldig bra for min del, da får man jo skikkelig blodgjennomstrømning og de kvisene jeg har forsvinner mye raskere. God rutine på vaks og rens av huden er et must, men pass på og ikke bruk for sterke produkter for da vil huden kompansere for de sterke sakene og faktisk produsere mer talg som lager kviser. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå