Gå til innhold

Stakkars jenta mi kastet opp ved middagsbordet...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 1 år og har ikke vært syk en eneste gang siden hun ble født bortsett fra dårlig mage da vi fant ut at hun hadde melkeallergi. Vet ikke helt hva som skjedde i dag, men hun ville ikke ha melk og da skjønte jeg at hun var syk. Har til dags dato aldri takket nei til melk. Plutselig kom hele middagen opp! Vasket henne og fikk lagt henne til sengs... Sover heldigvis søtt nå, men jeg fikk meg en støkk. Er ikke vant til sykt barn her i gården...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja, det er et sjokk når de plutselig kaster opp. Jeg husker jeg reagerte omtrent som om vesla skulle dø første gangen det skjedde. Nå er jeg trebarnsmor og er nærmest glad hvis de kaster opp (!), for da blir de jo kvitt det som plager dem og som regel føler de seg bedre etterpå. Blir nok mere hardbarka etterhvert :)

Skrevet

Uff, ja. Det kom gjennom både nese og munn så det ble mye gris.. Hun gråt for hun syntes det var veldig ekkelt tror jeg. Og det er jo ikke rart. Å være spysyk er jo det værste både for voksne og barn..

Skrevet

eehhh.... gir du henne melk hvis hun har melkeallergi? eller mener du soyamelk? Hun har ikke fått i seg noe med melk i da, som hun har reagert på ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...