Vega Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Nå har jeg sett den.. så trist av vi må vente til 2009 før de to siste episodene kommer...:-((
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hæ? Må vi vente så lenge? men er ikke det den siste episoden som går på man, da?
Vega Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 De to episodene som skal spilles inn fra Ligge i grønne enger kommer på tv i løpet av 2009.. Den siste episoden kommer på tv på mandag ja... men kan sees på nett tv nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå