Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 over litt lengre tid, har dere noen triks for å ikke la det gå ut over andre? Kjenner jeg er både sur og sint for tiden. Egentlig burde jeg ikke være det for alt er egentlig så bra det kan være... Så jeg skylder litt på hormoner. Men jeg merker at jeg litt for ofte lar det gå ut over andre Jeg vil jo ikke være sånn, og tror flere reagerer på det for jeg pleier så og si ALLTID å være blid (på jobben er jeg kjent som "solstrålen" :-P), men nå klarer jeg liksom ikke være hyggelig. Prøver å si til meg selv at jeg bare må ta meg sammen og skjerpe meg, men ofte går det ikke opp for meg at jeg ikke har vært hyggelig før en stund etterpå :-S Noen som har noen triks som dere bruker når dere er i samme situasjon? =)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Da jeg var yngre pleide jeg å gå ut på trappa og skrike så høyt og så lenge jeg kunne for å få ut sinne/frustrasjon så det ikke skulle gå ut over andre.. Fungerte veldig bra for meg, men skal sies at vi bor veldig øde til da.. Er nok en dårlig idè dersom man bor i byen eller på et boligfelt, hehe.. Går jo an å ta en tur i skogen og skrike der da
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hehe. Skrek fælt når jeg ble sinna før ;-) kan jo alltids skrike i en pute eller noe..det var egentlig en god ide :-P
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 jeg pleier å sitte meg ned med penn og papir og så skriver jeg til hånden blir sliten skriver ned ALT som plager meg.. og når jeg er ferdig brenner jeg det.. ingen som kan lese det og jeg føler meg mye bedre.. så sitter jeg og drømmer om huset vi skal bygge resten av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå