allergibarn Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Drar til Berlin om et par uker, og håper å få shoppet litt julegaver - både til barna, samboer, foreldre etc... hvor bør vi gå??
lille je Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ka De We (kjeeeeeeeeeeeeeempestort kjøpesenter), hele Kurfûrstendamm (lang handlegate), og om et par uker finnes det sikkert noen julemarkeder, de pleier å være ganske artige. Og finner du en stor Karstadt har de det meste der:)
allergibarn Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 TAKK :-) vet ikek ennå hvor vi skal bo, men trolig ganske sentralt. Kurfürstendamm er midt i sentrum? Hva med Zara, har de det der?
lille je Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Kurfürstendamm begynner ved Kaiser Wilhelm Gedächtniskirche, den bomba kirka. Jeg husker ikke om de har Zara... Regner kanskje med det. Gled deg, Berlin i adventstida er helt fantastisk nydelig!
RosaPåBall Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Stor Zara ligger midt på Kurzfurstendam
allergibarn Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Takk, gleder meg - reiser neste uke. Får kanskje litt julestemning da :-)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg elsker bydelen Mitte, og alle små butikkene som ligger der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå