Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Er det mulig!!! I dag fikk jeg tr på besøk, og har vært litt smådeppa for det. Har det fint å alt det der, men siden han var ute sist lørd, tirsd (med jobben) og i går, så trodde ikke jeg det ville gjøre noe om jeg kunne dra ut i dag å kose meg og tenke på andre ting enn graviditet. Men da syntes han at jeg skulle være hjemme,så vi kunne være litt sammen. Han har flyttet for noen i hele dag og ikke vært hjemme. HAN som er borte, jeg er alltid hjemme med 2 åringen jeg!!! Da ble jeg litt irritert, men syntes han var søt som ønskert mere tid med meg da...Gjett hvem som sovna på sofaen kl 21 i kveld!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig!! Han hadde ikke merket forskjell på om jeg var ute eller her!!! FUCK!!!! Nå er jeg irritert!!!!!!!!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Skjønner godt du blir litt irritert ja, men da har du en kjempe god grunn til å ut neste helg;-) Da har du også bedre tid til å planlegge, så kan du få en enda bedre kveld! Hehe, vi jenter får det som vi vil hvis vi bare gidder;-)
SuperMoM <3 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Mannen min har vært ute en gang i blandt og når jeg sier at jeg skal ut en tur,så vil han at jeg skal være hjemme. Så da drar jeg bare enkelt og greit ut,så får han bare være litt fornærmet.Skal ikke låses inne heller. Det er slik jeg gjør det iallfall.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Greia er at han er sjømann og er OFTE borte. Siste økta nå var på 2mndr! Vi har i tillegg en sønn på 2 år, så det er ikke bare å dra liksom. Det også gjør at jeg er mye alene og har da et eksrta behov for å komme meg ut med venner å ikke bare være mor, men bare meg selv:-) Neste helg har han vakt, så da blir han borte hele helgen..og deretter har vi planer hver helg fram til jul..Ikke noe synd på meg egentlig, bare litt prinsippsak. Jeg er alltid grei mot han. Senest i går sendte jeg han ut, å sa han fortjente å komme seg ut med kompiser. Og hva får jeg igjen? Ikke en dritt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå