Gå til innhold

har pyntet til jul i dag jeg :))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst jeg og, men tvinger meg selv til å vente. Gleder meg sånn jeg, og så med snøen som kom i går klør det i fingrene! Mmmm- pinnekjøtt, og antakelig kan jeg ta meg et glass rødvin til maten og ;) Blir så koooselig!

Skrevet

pynte til jul gjør jeg ikke før lille julaften jeg da.....

Skrevet

Litt tidlig???????

Skrevet

Har laget julepynt idag med minstejenta da :-)

Og har kalendergaver og nesten alle julegaver i boks. Men pynting blir nok ikke før advent. Begynner forsiktig med stjerne og adventsstake og de flotte broderte kalenderne. Og siden vi er borte i selve jula, henter vi frem litt og litt, så vi får litt julekos hjemme først. Mange fine nisser!!

Skrevet

ja ja, smågal...godt å høre at noen er værre enn meg.

holder med å få en førsmak på julemat i morra jeg da.

Skrevet

Har ikke pyntet til jul. Men i går satt jeg oppe til kl 02 for å pakke inn alle julegavene og lage personlige merkelapper....

tidlig ute i år men så skal jeg ha ks om en uke og regner derfor å bli satt ut -- i førjulstiden.

Skrevet

du må jo bli lei jula før vi andre har begynt.?? ps! vi er i november,ikke desember..

Skrevet

Skjønner deg godt!! Jeg tvinger meg selv til å vente, men spiser marsipan, riskrem og julebrus :)) og har veldig veldig lyst på pinnekjøtt så blir nok det om ikke mange uker. Har gitt meg sevl lov til å pynte litt til advent med blomster og lys om en eller to uker :)

Skrevet

Skulleønske jeg fikk lov av sambo :D hehe. Pynter litt og litt fra 1. søndag i advent jeg, og juletreet kommer inn ca. den 20. :D

Skrevet

Ååå, nå ble jeg nesten misunnelig. Har ikke klart å holde meg vekk fra julebrusen, men har klart å la pynten være enn så lenge. Gleder meg til de begynner å selge trær - skal bli herlig med lukten av norsk julegran i stua!!! Jippi :)

Skrevet

dere er sprøe :-) men godt at d er flere enn meg som vil starte tidlig..

har lenge lurt på om jeg skal pynte treet før jeg skal ha KS (17 des)

tror jammen jeg skal gjøre d :-) men da evt dagen før, eller to dg før KS

Skrevet

det er urettferdig!!!!eg vil også :(

men ikke enda..må klare å holde meg...ååh..e vil e vil e viiil....

kanskje man skulle tatt juletreet 1 desember..tihi...

Skrevet

Har ikke begynt med julepynten enda, men har kjøpt inn mange julegaver allerede. Desember blir en travel måned med nyfødt så da regner jeg ikke med at jeg har tid til å fly så mye rundt for å handle. Vi må jo holde oss litt aktive mens vi går og venter, derfor er det litt lov for oss å begynne tidligere med juleforberedelser:)

Skrevet

Jeg skal sette opp julepynten 1.desember helga :P

Men har kjøpt alt nytt (Kjøpte jo ny leilighet i påsken, så da trengte vi jo nye gardiner). Så alt ligger klart, er bare å få det opp, og det skal jeg da kose meg med om 2 helger :P

Og har bare 4 - 5 julegaver igjen :P

Skrevet

Ååååh, jeg vil også :):):) Men sambo sier det er tidlig :( sukk.. Men har hvertfall ryddet skikkelig og tatt rundvasken, så da er jeg klar til å pynte med EN gang sambo sier det er greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...