Gå til innhold

Bør jeg spare til langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Skjønner at det er umulig å svare på uten å vite hvordan jeg ser ut, men prøver meg likevel :)

Har hatt langt hår helt fram til for 2 år siden. Da klippet jeg meg til skulderlangt, oppklippet hår. Det går så vidt å sette det opp med masse spenner, men jeg har ikke nok hår til at det kan henge noe ned bak i tilfelle. Har litt tynt hår, og synes derfor jeg kler mye bedre den frisyren jeg har nå. Fått mye skryt for sveisen etter jeg klippa meg.

Men; hadde jo vært fint med oppsatt hår, som henger litt bak (kanskje litt krøller/bølger), når jeg gifter meg i Thailand om et år. Samtidig kan jeg ikke tenke meg langt hår utenom til den ene dagen! Jeg mener jeg absolutt kler best min nåværende sveis, men jeg kledde langt hår, de gangene jeg fikk hjelp til å sette det opp skikkelig. Det skal sies at min kommende mann vil jeg skal spare (men han er veldig fan av langt hår også, da).

Hmm... Hva bør jeg gjøre, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løshår funker kjempe bra i oppsetninger.

Om ikke det så kan du sveise på hår før du reiser.

Hårer blir neppe så veldig langt på 1 år uansett.

Dessuten viss håret ditt er tynt så ville jeg hatt i løshår uansett.

Skrevet

Hva med å bruke løshår i bryllupet, sånn at du kan sette det opp?

Skrevet

Extensions?

Det går an å få satt opp håret med extensions når man skal gifte seg, uten at håret blir sveiset på. Altså kun for én dag.

Mitt hår blir ikke langt, får jeg hår ned til bh-kanten, er det liksom sensasjon, hehe;-)

Men når (hvis) jeg skal gifte meg, vil jeg ha satt opp håret oppå, og ha litt hengende ned bak på ryggen. Da kommer jeg nok til å ha extensions for den dagen.

Har også hatt extensions i seks mnd og kledde det godt, det så veldig naturlig ut. Men hvis du selv ikke ønsker langt hår, hadde jeg nok valgt sånn extensions for en dag.

Skrevet

Ja, kanskje det... Men det spørs om de har sånt (i lyst hår) i Thailand...

Også vil jeg ikke at det skal se helt fake ut heller. At jeg kommer den ene dagen med forholdsvis kort hår, og den andre dagen langt bølgete, vakkert hår :) hihi...

Skrevet

Hva med extensions? ser andre foreslår det også :) jeg hadde helt klart villet hatt langt hår på bryllupsdagen min, særlig hvis forloveden min gjerne ville at jeg skulle ha det.

Jeg har ganske langt hår. til ca midt på ryggen :) og jeg tørr rett og slett ikke å klippe det skulderkort igjen. Er så redd for å angre.

Skrevet

Enig ang extentions. Men er bare litt skeptisk, siden jeg skal ordne håret der nede i Thailand. Tenk om de ikke forstår meg helt, også blir det plutselig dèt store, oppsatte håret! hehe... Teit å komme de første dagene med min vanlige sveis, også på bryllupsdagen med den manken... Og kanskje de ikke har sånt der nede heller- i lyst, langt hår?

Skrevet

Ta på extensions FØR du reiser.

Ta med bilder av eksempler på hvordan du vil ha de satt opp.

Skrevet

Ja, kanskje lurt å gjøre det før... Samtidig som prisen sikkert er MYE lavere der nede, om de har det... Og hva om jeg tar det før jeg drar, også har de ikke vært borti det, der jeg setter det opp, slik at det bare blir surr... Feks at de bruker krølltang på plasthår.... Nei- nå svartmaler jeg veldig her.. De er jo egentlig veldig flinke på skjønnhet der nede, så.

Skrevet

Regner ikke med at dere skal være der i evigheter. Håret må somregel bestilles inn og vil ihvertfall tro at lyst hår må bestilles inn der nede.

Plasthår blir ikke brukt! Bare naturlig hår.

Tror ikke det vil være et problem:-)

Skrevet

Ok, takk for gode tips :-) Det var veldig lurt forslag å sette på før vi drar. èn ting mindre å tenke på :-)

Skrevet

Hva koster det ca?

Skrevet

Jepp! Og sjansen for å bli fornøyd er mye, mye større!

Skrevet

Kommer helt an på hvor du bor, hvilken type salong du går på, hvor mye hår du tar på.

Alt fra 2000-15.000 kr.

Ta en telefonrunde først.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...