ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hehe.. Skjønner at det er umulig å svare på uten å vite hvordan jeg ser ut, men prøver meg likevel Har hatt langt hår helt fram til for 2 år siden. Da klippet jeg meg til skulderlangt, oppklippet hår. Det går så vidt å sette det opp med masse spenner, men jeg har ikke nok hår til at det kan henge noe ned bak i tilfelle. Har litt tynt hår, og synes derfor jeg kler mye bedre den frisyren jeg har nå. Fått mye skryt for sveisen etter jeg klippa meg. Men; hadde jo vært fint med oppsatt hår, som henger litt bak (kanskje litt krøller/bølger), når jeg gifter meg i Thailand om et år. Samtidig kan jeg ikke tenke meg langt hår utenom til den ene dagen! Jeg mener jeg absolutt kler best min nåværende sveis, men jeg kledde langt hår, de gangene jeg fikk hjelp til å sette det opp skikkelig. Det skal sies at min kommende mann vil jeg skal spare (men han er veldig fan av langt hår også, da). Hmm... Hva bør jeg gjøre, tro?
HjerteMom Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hva med å beholde den frisyren du liker nå, og heller bruke litt penger på hairextensions før bryllupet? Da får dere jo i pose og sekk Men har du halvlangt hår er det mye fine oppsatser å få...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ja, har tenkt på extentions... Men da tror jeg jeg tar det før jeg reiser. Kan ikke være for sikker på at det har lyst langt hå å sette på der nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå