Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 har en emmaljunga duo edge, sportsunderstell og dermed vendbart styre.. men hvordan i alle dager snur jeg styret??! Har lest bruksanvisninga men skjønner det bare ikke... Hehe... såe, noen som kan forklare?
Sylteflesk Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Les bruksanvisningen igjen :-) Du tar tak i de svarte dingsene som er ganske langt nede på styret (ikke de som er til å regulere teleskophåndtaket, men lenger ned) og drar disse opp mot deg til du merker at det løsner litt. Dytt hele styret over mot den andre siden. Så er det en metallhake som gjør at det butter, dette er en sikkerhetsgreie. Den bare vipper du bort slik at det ikke butter i mot lenger, og så kan du fortsette å skyve håndtaket over helt til det klikker på plass på andre siden. Du må ta i litt hardt altså. Min vogn er 3 år gammel, men det er i hvert fall sånn man gjør det på den.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Det går ikke med bagdelen på. Hvertfall ikke på min.. Med sportsvogna går det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Har kun prøvd med bagdelen på, så det er kanskje grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå