Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg forventer el en gang i løpet av de nærmeste dagene... Og dersom ikke TR dukker opp innen 1.desember har jeg tenkt å teste da. Hadde vært SÅ gøy å fått en positiv test akkurat den dagen fordi min kjære har bursdag da!
flypapir Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg kan alltids slenge meg på den... Tror jeg har ikm den 4. (litt usikker pga sa),men fikk positiv test 4 dager før sist så kan jo håpe på det denne gangen også! Har en tendens til å teste litt vel lenge før tia, så hvis jeg klarer å vente til den 1.skal jeg være veldig fornøyd!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Burde jo nesten lage en liten adventskalender med testing dag for dag i desember jo
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg har IKM 30. nov, så hvis ikke jeg har fått besøk av tante julenisse så tester jeg nok også den første!
Tuttelure Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 da er vi i samme båt:)! venter el når som helst:) og da blir det vel testing rundt 1.desember:):) tvitvi
Gjest Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Så gøyt da.. Jeg forventer EL neste søndag. Temper eller EL-tester dere? Jeg kommer til å gjøre begge denne gangen.
nr2-imagen:) Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg skal teste 6 desember. Håper så inderlig det går denne gangen!!! Hadde vært en utrolig julegave!! Har tanta enda.. Jeg skal tempe.. vurderer å ta el tester også.. hvet ikke helt
Gjest Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Hei Ann! Hvordan går det med den tempen din da? Er den fortsatt høy? Syntes det var så rart at du fikk mensen med så høy temp jeg...
nr2-imagen:) Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Har sluttet å tempe nå. Tanta er snart over nå.. Ingen tvil at det var den som var her.. Så da prøver jeg neste EL... Men jeg hadde faktisk litt høy temp til og med 3 dagen med tr.. Da sluttet jeg..
Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Ja, det var så rart! Men nå er det ny PP og nytt forsøk! Samboeren min kommer hjem på trisdag, han jobber på sjøen, og EL er på søndag! Det passer bra, har skikkelig troa på denne gangen! Lykke til til dere andre også!
nr2-imagen:) Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Jepp! Da satser vi på augustbarn vi da!!! Har du fått TR? Har du EL allerede på søndag? Tror jeg har rundt 21 nov..
Gjest Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg forventer EL senest neste søndag. Da er jeg på dag 14. Jeg fikk mensen på mandag jeg. Men det ver ikke noe spenning, for vi hadde ikke prøvd denne mnd pga at samboeren min var på jobb! Augustbarn passer jo skikkelig dårlig med skolen, så da klaffer det helt sikkert denne gangen! ;P
kattungen Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Med sønnen min som er født aug-06, fikk jeg nettopp positiv 1 des:) Så hadde vært skikkelig moro, tror EL er nå...Men har hatt MA i uke 12 og tør liksom ikke starte opp før obligatoriske vente en TR. Hmmmm. På en annen side har jeg tenkt at jeg aldri mer vil gå gravid om sommeren, da sommeren 2006 var den varmeste på ca 50 år, puh! Men vil jo ha en baby uansett varmeste sommer ever;) Men må vel bare vente som legen har sagt *vente vente* Lykke til dere jenter, håper dere får verdens fineste julegave i år!!!!!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Ja, skjønner hva du mener! Jeg sliter nok som det er i varmen, må være tungt å gå gravid i tillegg! Men bare jeg blir gravid, så skal jeg ikke klage! Gøyt om du hadde testet positivt en gang til den 1. desember da!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 ja, jeg har ikm rund da... trode jeg skulle ha el i går, men testen var negativ.... så jeg venter spennt på el...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 #16 Skrevet 11. november 2007 Slenger meg på. El må må skje rundt disse dager, kan hende jeg har hatt også for alt jeg vet. Siste TR kom 29.okt, så 1.des burde jo være en perfekt dag å teste på.
Frk. Arwen Skrevet 11. november 2007 #17 Skrevet 11. november 2007 slenger meg med her :-) IKM 29.november, så 1. des høres bra ut..så lenge tr holder seg borte (håpe). Er så utrolig spent..venter el i nærmeste fremtid...vil så gjerne ha en spire snart!!!!Lykke til til oss alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå