cherry coke Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Kan dere fortelle meg litt om hvilke bivirkninger dere fikk og hvor lenge de varte? Har harr mensmurringer siden jeg tok tabletten(6 dager siden) kan det være angrepillen? Man kjenner vel ikke graviditetssymptom så tidlig(2 dager etter sex). Takknemlig for alle svar=)
line_n & sara Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 nå var det mange år siden jeg tok det, faktisk 10 år siden! husker ikke at jeg opplevde noen slike symptomer i ettertid, ble bare vanvittig dårlig om natta! kasta opp i mange timer! men alle reagerer så forskjellig på hormoner, man kjenner nok ikke graviditetssymp. så tidlig, så det er nok pilla!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Brukte den en gang for ca 1 og 1/2 år siden. Jeg kastet opp masse og var kvalm i flere dager! Skal aldri gjøre det igjen for å si det sånn..
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Kvalm og kastet opp.... tar den aldri igjen. To venninner av meg har aldri merket noen bivirkninger. Det er individuelt..
Vibe80 Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Hei:) Jeg har tatt pillen et par ganger og har fått litt muring i magen pluss en liten blødning utenom mens-syklus. Tror blødningen kom etter noen dager. Siste gang jeg tok pilla fikk jeg ikke dette, men derimot en kvalme som varte i ca tre mnd:) Er nå 34 uker siden jeg tok den pilla og jeg har enda ikke fått mensen:) Så bare husk at den ikke er 100% sikker! 30 dager til termin:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Angrepille? Tatt den mange ganger og aldri merka noe som helst, heller ikke blødning
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 tok angrepille for noen år siden, eneste "bivirkningen" jeg hadde var at jeg syntes alt smakte søtt etter å ha tatt pillene...nesten som sukketter.. ikke noe spying, kvalme eller blødning iallefall...
e-lin Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 jeg har tatt angrepillen en gang og mistet mensen i 3 måneder etterpå..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 jeg har tatt det to ganger, men det er mange herrens år siden da.. Jeg kastet opp tre ganger, begge gangene :-P Det var eneste jeg hadde
mamma`n til nurk Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Tatt angrepillen en gang, fikk ingen bivirkninger
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Jeg tok angrepille for ca 2 uker siden og hadde ikke noen bivirkninger av den. Kjente meg bare litt oppblåst i magen eneste men nå testa jeg positivt på torsdag også daså kan være derfor jeg følte meg oppblåst.
murmel1 Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Tok angrepillen for ca 5 år siden og ble kjempedårlig. Kaldsvetta og kasta opp. En opplevelse jeg aldri glemmer. Husker ikke hvordan blødningen ble etterpå, men jeg ble ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå