Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hvordan ville dere stille dere dersom det ble planlagt å bygge asylmottak som nær nabo til deres barnehage? Håper jeg ikke starter en rasisme-debatt nå.
LurtRund Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hva annet forventet du å starte med det innlegget der?Jeg bryr meg 5-0 om det.
RundLurt? Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ingenting, for her i kommunene ligger asylmottak, barnehage og skole dør i dør!! går helt fint, har det besandig gjort! Hva er poenget med å ta sorgene på forskudd?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Praktisk for de på mottaket at de slipper å reise langt med ungene.
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 er ikke noe gale i det mener jeg.. man finner masse kriminalitet på gaten uansett hudfarge og bakgrunn. så hvis det er det man er redd for så skulle barna holdt seg inne til en hver tid
propp Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Heeeeelt forrferdelig. Jeg vil ikke ha sigøynere, albanere, negre og andre nasjonalisiteter som vifter med kniver og burkaer i nærheten av min gullunge iallefall!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg er bare interessert i konstruktive tilbakemeldinger. Håpet på å høre fra noen som har erfaringer, for for oss blir det jo "noe nytt". Jeg er i utgangspunktet ikke negativ, så vær så snill å ikke misforstå meg. Grunnen til at jeg ble litt betenkt er jo så klart fordi det har vært noen vonde hendelser i forbindelse med asylmottak (fordi det av og til komme mennesker som ikke er friske). Jeg vet jo at dette hører til sjeldenhetene, så det er vel ingenting å være redd for.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Heeeeelt forrferdelig. Jeg vil ikke ha sigøynere, albanere, negre og andre nasjonalisiteter som vifter med kniver og burkaer i nærheten av min gullunge iallefall!
Gjest -<<- Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Det er fint med flere asylmottak, og å få et nybygd et høres jo veldig bra ut. Om det er nær barnehagen vår er ikke spesielt relevant.
propp Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 hmmfrph. Har vi å gjøre med en hermepetrine altså?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 hmmfrph. Har vi å gjøre med en hermepetrine altså?
Libido- Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 I bygda jeg kommer fra, har de barnehage PÅ asylmottaket. Slå den! Der er det vel mest asyl-barn men også mange innfødte.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 For å rette meg opp så skal det ikke bygges nytt. Det skal isåfall brukes gamle lokaler =) Og de trenger nok en liten oppussing først =) Formulerte meg sikkert litt feil. Det er ikke endelig avgjort enda, men en sånn sak engasjerer nærmiljøet. Jeg er bare interessert i å høre meninger og ikke minst erfaringer. Hi.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Skjønner hva du mener, tror jeg. Å sitte på asylmottak er ikke alltid en dans på roser. Og mange blir sittende der alt for lenge. De får ikke lære norsk, ikke ditt og ikke datt. En del av dem har store personlige problemer, som blir enda større etter tre år på asylmottak. Jeg syns ikke at asylmottak er idealnaboen til en barnehage.
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Stiller meg litt tvilende til det der. Og eg tar rennefart å driter i hva enkelte sos-rasime folk velger å tro om meg. Dette landet har ikke behov for flere puslibger å ta seg av...Vi har nok av rabiate psykopater om vi ikke skal importere dem også. For det e stort sett det som skjer...de som virkelig trenger hjelp, de kommer ikke av flekken, mens de som e litt høyt på strå, har penger og kontakter, de kommr seg kjapt til Norge for litt gratis oppvartning ale, bil, hus, mat etc. Eg e ikke rasist, men du verden så fordømmende eg kan være desverre. Det e samfunnet sin feil...
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #16 Skrevet 11. november 2007 puslibger faktisk...lurer på hvordan eg klarte å lure inn en b og en g istedenfor n :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå