Gå til innhold

The Big Lebowski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør sees igjen, stor humor og bra sitater. "Just checked in to see the condition of my condition".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bowling er så fælt.

Skrevet

Ja.En så opplagt "Denne bare MÅ vi få overkul" film skal man lete lenge etter.

Skrevet

Men jeg taper og det hater jeg.

Skrevet

Jeg vil bowle.... Hater å tape men jeg kan takle det altså.

Vi lar Doppler vinne!

Skrevet

Heheeee, DIGGER den filmen! Da den kom, hadde den rekord i antall ganger ordet '"fuck" ble sagt.... The Dude, Dujdster, El Duderino...haha

Skrevet

Jeg er med og bowler!! Bowling er best med øl og fylte oliven, sånne superbillige. Men da må vi vel bowle i et annet land..

..og jeg ser gjerne Big L igjen for fjerde gangen (gjerne dagen derpå).

:-DD

Skrevet

Hvis hun bare blir med kan hun godt få vinne, og vi kan være duskedamene hennes!

(Altfor få duskedamer i bowling!)

Skrevet

Kan man ikke få øl og ta med oliven sjøl? Vi fikser alt - bowling, vinylfest hos meg og BigL morran etter med cola, pottis, pledd og kaffe!

Skrevet

Aner ikke om det går an, men det er uansett verdt et forsøk.

Det høres ut som en fjellstø avtale.

I'm in!

Skrevet

Bra! Jeg hørte forresten på Manfred i går mens jeg sydde som verst, og fant ut at ikke alt har tålt åra like godt, men at Waiting for the rain fortsatt er fin, og Don't kill it Carol, og Lies through the eighties. Den siste burde egt pøbelrotta lage cover av med bandet sitt. Men nå driver jeg en aktiv Blondie-kampanje på ham så det er mulig at det blir Living in the real world eller One way or another i stedet. Indoktrinering er fint. Han har kjøpt seg Blondie-button i tillegg til Gegen Nazis, Green Day, Anarchy Now og You can never wear too much black, så det ser ikke verst ut.

Skrevet

Så det går virkelig an å kjøre kampanjer med vellykket utfall?

Vi er en anelse bekymret for at guttungen ender opp som listepop-digger, eller Gud forby, R'nB.. Bare sånn i motvekt til oss, altså.

Blondie er jo knusebra! Tror nok jeg liker hele Angel Station, men det er mulig at det har med tidsmaskin-effekten å gjøre..

Fikk du posen ferdig? Den hørtes jo ut som en drøm!

Skrevet

Jepp, det virker!

Posen - full beskrivelse ligger på mitt statsstipend-innlegg, tror jeg - fortsatt dritstolt!

Skrevet

Drikker jeg nok er jeg nok sikkert like god som edru.

Skrevet

Fremtiden fikk plutselig noen fine lysglimt! :-DD

Rusler videre gjennom dagens innlegg i leit etter riktig pose-innlegg..

Vi opplevde for øvrig naboens 15 og 1/2 år gamle sønn ha sin første hjemmealenefest på Torsdag.

Vet ikke om det var skremmende eller beroligende.

De ga seg kl 22.30, etter å ha ringt på døren vår og holdt leven i yttergangen før de forsvant. Syns det var ganske tidelig jeg. Andre naboen, på rundt 40, gir seg som regel ikke før 06 om morran.

Skrevet

Så lenge du er klar nok til å se forskjell på meg og bowlingkula er det greit - det er nemlig ikke en så stor forskjell at de med promille på 4,5 alltid fikser det.

Skrevet

Filmen er strålende!! Sett den mange ganger!

Jeg liker best biten om teppet: It really tied the room together.........................hehehehehehehehehehe.

Dessuten ser det så koselig ut når han ligger i badekaret med masse lys og røyker............................perfekt harmoni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...