Gå til innhold

2 år i jula, gir barnet egne gaver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jenta vår blir 2 år i jula. Og nå lurer jeg på hva jeg skal gi til besteforeldre fra barnebarnet.....

Jeg skal jo så klart gi dem gave, men hva med lille jenta, skal vel gi noe hun også....til bestemor fra tonje......

Men hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Du kan ramme inn et fint bilde av henne

* Lag hånd/fot-avtrykk

* Ellers har de mye fint på fotoknudsen (eller andre fotokjeder), for eksempel kopp med bilde, musematte, t-skjorte, kalendere osv.

Skrevet

Eg har kjøpt ei skrubbe hanske og skrubbe krem, da besta til gullet ønsket seg det. :)

Skrevet

i fjor fikk hele familien kaffekopp med bilde av poden på :) I år skal de få kalender.

Skrevet

Kan ik ehun få male/tegne noe da...kanskje lime litt og? Så rammer du inn sammen med ett lite dikt?

Eller du kan ta avtrykk av hånden hennes og skrive inn dette fine diktet her :

Det hender dere blir lei meg

fordi jeg er så liten.

Jeg setter mine merker alle steder

og gjør dere ganske sliten

Men hver dag blir jeg større

ja, en dag blir jeg stor,

og alle mine avtrykk

blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk

så dere kan huske og forstå,

hvor søte hender jeg hadde

den gang da de var små.

Skrevet

jeg setter bare hennes navn på det vi kjøper jeg... ev så skal hun få lage litt små ting til noen (mormor osv). f.eks male bilder, tegne, lage noe julepynt osv... da skriver jeg jo kun fra henne.

Skrevet

Besteforeldre bruker ofte spisebrikker... Så det har æ laga med bilde av ungan på som æ har laminert ;)

Skrevet

Mina er 16 mnd i des.. Hun skal gi bildekalender for 2008 og et håndkle til dem vær hvor det står bestemor og bestefar..

Skrevet

har ikke bestemt meg angående det enda. Det er jo ikke tvingende nødvendig for vi ka jo bare skrive navnet hennes også på pakken fra oss.

Blir annerledes når hun blir større og kan være med å plukke ut/lage noe hun vet er til mormor eller farmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...