Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Fikk vite i går på UL at vi venter ei lita tulle ) Gøy å se hvor mange andre som venter jente )
barnII 15.02.08 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 vi venter jente, men var på ultralyd i uke 16+ noen dager, og da er det jo veldig tidlig. så vi stoler ikke helt på det. men så er det jo det samme for meg hva det blir.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Vi skal ha ei jente=)
Kvitrebekk Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Fikk beskjed om at det var jente så det blir spennende å se :-)
vipsen*en av hver* Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 har fått beskjed på jente her og. har en gutt fra før så håper det stemmer..
Jente73_tvillinger Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 2 jenter her - termin 17.03.2008
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 *Rekker opp handa* Jeg! Har termin 14 mars 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå