Gå til innhold

Hvor mange venter jente??? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i går på UL at vi venter ei lita tulle :o) Gøy å se hvor mange andre som venter jente :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi venter jente, men var på ultralyd i uke 16+ noen dager, og da er det jo veldig tidlig. så vi stoler ikke helt på det. men så er det jo det samme for meg hva det blir.

Skrevet

jente her også :)

Skrevet

Kanskje jente her =o)

 

 

Skrevet

Vi skal ha ei jente=)

Skrevet

Fikk beskjed om at det var jente så det blir spennende å se :-)

Skrevet

har fått beskjed på jente her og. har en gutt fra før så håper det stemmer..

Skrevet

Jente :o)

Skrevet

2 jenter her - termin 17.03.2008 :)

Skrevet

*Rekker opp handa* Jeg!

Har termin 14 mars 2008.

Skrevet

Vi får jente :) 26.03.08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...