Morratryne Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Er det bare rå løk man bør holde seg unna?? Kan jeg f.eks spise chips med løk? Jeg har to barn nå, ammer den minste, og med første holdt jeg meg helt unna alt med løk. Kom plutselig til å tenke på dette...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Er ikke så mye annet å si enn at du må bare prøve og se. Tviler på at chips med løk skulle gjøre noe, men barna reagerer forskjellig. Jeg kunne spise rå løk uten at mini reagerte på det. Men som sagt, prøv , du merker fort om magen til mini reagerer :=)
Mamma Mirabell Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 jeg spiser løk i mat ol og på potgull og her reagerer vi ikke
mamman til to gutter Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Varierer helt sikkert, men jeg kan ikke spise noen ting som har med løk å gjøre, verken rå eller stekt løk og heller ikke chips med løk (dvs nesten alle typer bortsett fra sørlandschips) eller andre ting med løkpulver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå