Gå til innhold

Jeg blir ordentlig lei meg! det sårer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har valgt og beholde barnet mitt som jeg har med en som jeg ikke er sammen med, og nå driver venner av han og angriper meg verbalt og sier at jeg ikke har tenkt på han og stakkars han, osv.. men hvorfor i hælvete skal jeg tenke på han, når han har backa totalt ut! Jeg valgte og beholde barnet mitt, jeg elsker den lille i magen over alt på jord og kunne ønske at noen kunne se dette fra min side også! jeg blir sinna og lei når folk er sånn! er det noe jeg IKKE! angrer på så er det at jeg beholdt barnet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Gratulerer med den lille!

Jeg synes du er fantastisk. Ei god løvemamma allerede. Stå på, bær barnet ditt med stolthet.

Tenk igjennom hvordan du ser for deg et eventuelt samarbeid med barnefaren. Hvorvidt han oppgis som barnefar, foreldreansvar, eventuelt samvær. Sjekk jussen her. Det skal kanskje fylles ut et skjema i forbindelse med fødselen. Vit hva du skal krysse av/oppgi på dette mht far og foreldreansvar.

Kan du beskytte deg selv mot disse "verbale angrepene"? Sette grenser, eller holde deg unna disse menneskene. De vil verken deg eller barnet noe godt ser det ut til. Jeg håper du har god støtte i egen familie og/eller venner.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse! dette har nok ikke vært ett lett valg. du skal ikke tenke på han, men på deg selv og babyen! han burde tatt hensyn til deg! de vennene hans kan vel ikke blande seg inn i dette!! ble skikkelig sint nå... du får si til de at det er ett liv som står på spill her! han får se og ta litt ansvar mener jeg! men det kan være han trenger litt tid da, og at det blir litt bedre!

Stå på og lykke til.

Skrevet

Vet du hva?

Dette må du bare heve deg over!!

Kjenner jeg blir skikkelig sint og forvilet på dine vegne!

Du skal være kjempe stolt over valget du har tatt, og vite at du aldri kommer til å angre;-)

Syntes spesielt det er forferdelig dårlig gjort nå som du er så langt på vei.

Det er tungt å gå gravid både psykisk og fysisk, og da er det helt forferdelig at noen skal hod\lde på på dette viset:(

Syntes du er kjempe sterk og jeg beundrer deg til tusen!

Mange gode klemmer og gratulerer så mye med babyen i magen;-)

Masse lykke til<3<3

Skrevet

tusen takk dere, det var oppmuntrende ord som jeg virkelig satt pris på:)

jeg har tenkt igjennom det, jeg ønsker jo en far til barnet , men sånn det ser ut til nå, så gir han fullt faen, så er det nesten bedre uten han! Jeg vet at tiden ikke vil hjelpe, han skjønner bare ikke hva ansvar er, han har ikke egen leilighet, han bor litt her og der, hos venner og familie, ute og fester og drekker og sitter i en drittjobb som tlf selger i en organisasjon som lurer folk mer enn di hjelper! han har ikke vokst opp ennå han, fortsatt er han 14 år i hodet og tror at alt kun dreier seg om han! og når det endelig virker som han vil bry seg, trekker han seg totalt unna igjen og tar null kontakt! han skjønner ikke at det er sønnen hans vi prater om, ikke allsidige ting som været! Jeg har heldigvis familie og venner som støtter meg! men jeg synes det er så dårlig gjort nor folk som ikke har noen ting med saken og gjøre angriper på den måten! Jeg beskytter meg ved og snakke på en måte som at jeg hever meg over di, men det sårer meg alikevel!... jeg er så stolt av nurket mitt at jeg blir sinna på di! sånne barslige mennesker!

Skrevet

For noen idioter! Det er da ikke ham det er synd på! Har selv en gutt som jeg har vært alenemamma for, og vil bare si at du kan glede deg så mye!!! Vi har et utrolig nært og godt forhold. Når det gjelder barnefaren så uttrykket også han et ønske om abort, men han ble aldri sinna eller lagde noen problemer ut av tilstanden. Det første året hadde han ikke noe særlig samvær med barnet, kom innom med noen ukers mellomrom og kikket litt. Tror det var veldig fremmed for ham med baby. Fra sønnen vår ble ett år har han gradvis vært mer og mer med faren sin, og idag har de to et kjempegodt forhold! Jeg håper at ting ordner seg med dere etter hvert også, hvis ikke så stol på at du klarer deg selv. Du får ærlig talt bare drite i de folka. Men syns synd på eksen din kan du godt, bare tenk på alt det fantastiske han går glipp av fordi han velger det selv! Masse lykke til!!!

Skrevet

Blås i dem. De har da ingen ting med ditt valg og deres konflikter å gjöre? Signerer hun som spör deg om du har mulighet til å holde deg unna dem. Vär rundt mennesker som stötter deg for valget du har tatt.

Lykke til:)

Skrevet

Valget du har tatt viser at du er en sterk person :o)

Ikke la de hakke på deg. Overse de totalt. Du velger selv hvem du snakker med.

Vil ønske deg lykke til! Dette klarer du garantert, og du vil aldri angre på valget ditt ;o)

Skrevet

Prøv for guds skyld å la det prelle av deg di domme sårene beskyldningen fra dem!!

Sikkert drittunger--gutter som ikke har noe vett!!

Du harselvfølgelig tatt det rette valget!Det er ikke synd på noen her uten om deg som er alene og gravid

STÅR RESPEKT AV SÅNNE SOM DEG!!!

DRIT I DEM !

Skrevet

takk skal dere ha for så fine svar jenter, for litt tårer i øynene her jeg, så glad at dere bryr seg:)

jeg prøver så godt jeg kan og overse og bare drite i komentarene fra dem, er jo ikke lett, men har familie og gode venner og støtte meg til, det er jeg inderlig glad for:)

Vet at dette er ett valg jeg aldri kommer til og angre på:)

Gleder meg så mye til lille gutten ligger i armene mine!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!! Har selv vert i samme situasjon!!!

Jeg slet med rykter og beskyldninger osv hele svangerskapet mitt sist men med en gang jenta mi ble lagt på magen min så ble jeg imun mot all slags piss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...