Live30 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg er ca 6 uker på vei og tok her om dagen kontakt med legen. Snakket med kontordamen og hun sa at det ikke var nødvendig for meg å få time får etter nyttår..... Jeg ba om å få komme før jul og fikk da en time (er da ca 11 uker). Når jeg leser her inne ser jeg at flere av dere er hos legen første gang allerede etter 5-6-7 uker. Hva er normalt? Er kontordamen hos legen min helt på jordet?
rikedaspike Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei, vi er i omtrent samme situasjonen. Er også ca. 6 uker på vei. var hos legen onsdag ( 7.11.) og der ble det tatt test + UL, men det var ikke mye å se ut av den. Fikk ny time 1 måned seinere. Hvis du har behov for det så stå på for og få en time snarest /evtl. bytte lege! Kontordama er jo ikke lege!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 1. kontroll er mellom 8-12 uker hvis det ikke er noe spesielt. jeg har vært hos legen tidlig denne gang for å bli henvist til tidlig UL pga SA.
Nætte;mortil2 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ja min lege sa også at det ikke var nødvendig med kontroll før jeg var mellom uke 9-12. Har også vært hos lege pga tidligere SA og blødninger nå, men ellers så hadde jeg ikke vært før det! Så kontordamen din har nok rett på et vis, men så er det jo sånn da at man ofte vil inn for å sjekke/undersøke at alt er ok, og da bør man jo si fra at det er for lenge til... I mitt forrige svangerskap var det flere kontroller, var hos lege eller jordmor hver måned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå