cherry coke Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Fik dere noen slags bivirkninger? Den dagen jeg tok de ble jeg kvalm og fikk mensmurringer.. Nå (6 dager etter) er de samme symptomene der..Kjennes ut som at mensen er rett rundt hjørnet... Noen som kan fortelle meg sine erfaringer? Blir takknemlig for svar=)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg fikk ikke noe bivirkninger, men vet om de som har blitt skikkelig dårlig. Kastet opp og vært kjempe dårlig. Har du bruksanvisningen? Lurer på om den kan få mens ut av rytme...er ikke sikker. Men les bruksanvisningen hvis du har den, står mye nyttig der :=)
cherry coke Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Det står at den kan gi blødningsforstyrrelser, og at mensen kan komme en uke før eller en uke etter at den skal...Tok angrepille i tillegg til at jeg bruker p-piller, Hadde slurvet med en tablett...Idioti! Sitter jo bare og er bekymret og kjempenervøs nå!!! Vet du hvor lenge de var dårlig da?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hun ene var dårlig i 2 dager, og en var dårlig kun den dagen hun tok pillen. Men alle reagerer forskjellig, mulig det er mens som er på vei . Lykke til :=)
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 jeg tok for ca fem dager siden og nå har jeg fått mensen.. to uker for tidlig!! blodslit!!!
OsloMor Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg fikk aldri noen bivirkninger de to gangene jeg tok den, funket gjorde den også. (Ellers så hadde mine barn vært langt eldre, he-he.)
cherry coke Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Den drygaste; Fikk du noen form for bivirkning?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Jeg spydde som en gris og følte meg dårlig...
cherry coke Skrevet 10. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2007 Husker du hvor lenge du følte deg dårlig? Herregud som jeg spør og graver, men har skikkelig panikk her....Både angrepille og p-piller...det MÅ vel være en bra beskyttelse, vel?
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 litt mensmurringer.. angrepillen er ganske sikker så tror du kan slappe av.. er jo ikke mye å gjøre med saken likevel livet er for kort til å bekymre seg
Mårud Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Har tatt den 2 ganger.Ingen av gangene funket den.Funka ikke på venninna mi heller.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Var bare dårlig et døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå