Xzux Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Da sitter det et par til med baby der, og gir babyen sin cola!!?! Min gutt er 6,5 mnd, og denne babyen så myyye mindre ut enn min, greit han er litt større en gjennomsnittet på sin alder da men den kan ikke ha vært mye eldre en 6-8 mnd... Fikk cola av et glass, var ikke snakk om å smake på lippa eller noe heller, det rann cola nedover hele babyen sa sambo... uff, det var vell litt tidlig og begynne med brus? Eller tester dere også ut så tidlig??????? Ja veit det ikke er min sak å blande meg oppi, men vi fikk bare litt sjokk da vi så dette:)
OsloMor Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Her hvor jeg bor ser jeg slik daglig, små barn som så vidt klarer å holde dispenser-brusen sin i lanken... Men har sluttet å bli sjokka, hver sin lyst.....
mayaya Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Min får bare mm og vann han :-p Å drikke altså..
Nickeguri Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Uff, hørtes ikke bra ut! Jeg hadde også reagert veldig hvis jeg hadde sett det. Jenta mi er 2 år og 3 mnd, men har ikke smakt brus ennå......Jeg mener ikke at alle andre må gjøre som meg, men seriøst, man gir da ikke en baby brus!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Sprøtt... Enkelte aner tydeligvis ingenting om barn. Burde nok komme med en bruksanvisning =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå