Gå til innhold

Fatter ikke dama mi jeg!!Mann snart 30!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun krangler enda om domme ting jeg har sagt eller gjort annen hver dag! Ting som jeg kansje sa for 3 mnd siden!!

Jeg prøver å forklare at jeg er lei for det men kan ikke annet enn å si unnskyld!

Dette har bare blitt verre etter at hun ble gravid!

Hva med å legge ting bak seg?

Hun kan enda skjelle meg ut for noe jeg sa for 2 år siden

Jeg var dom å sa at måtte innrømme at hun hadde lagt seg ut over rompa og at jeg var villig til å betale treningsstudie for henne

Jeg sa unnskyld flere ganger men enda vil hun ikke tilgi!Jeg vet det var domt sagt men jeg mente ikke vondt!

Etter jeg sa det har vi ikke hatt lyse på!!

Hun krangler mye om at jeg er fjern og sier domme ting men harregud jeg er da bare et menniske!!

Burde hun ikke ta meg for den jeg faktisk er?

En dag er hun bild mens neste dritsur

Hva skal til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en god klæm...

og trygghet på at du faktisk ønsker å ha henne slik hun er...

Vet ihvertfall av egen erfaring at når man har småstunder hvor alt mannen min gjør galt så er det eegentlig fordi at jeg føler meg usikker og evt lite tiltrekkende... av og til så er det rett og slett nødvendig å bli dratt inn i armkroken på sofaen å bare kjenne kroppskontakten...bare å høre ordene "jeg elsker deg", og at det blir sagt på en måte som viiirkelig sier at du elsker henne...

Selv har jeg fått litt komplekser for enkelte ting med meg selv så vi har nå alltid lyset av.. :S Vet mannen min ønsker å ha på lyset,men ikke til enhver pris..Og når det å ha lyset på vil tilsi at jeg vil føle det ukomfertabelt så...ja...

Og det å tilby å betale for treningsstudio er ikke noe sjakktrekk..da sier du egentlig at ja,hun har lagt på seg og ja,du ønsker at hun skal ta de av seg.. Jeg og mannen min har hadd mange lange diskusjoner og samtaler om det... Han har fått klar beskjed om å ALDRI bekrefte mine usikkerheter ifh til vektøkning... nettop pga at jeg blir usikker...Han har også fått klare retningslinjer på hvor man må lyve og ikke lyve..hehe..

Jeg trenger å vite at uansett om jeg legger på meg 50 kg iløpet av de neste ti årene eller ikke så må jeg vite at han vil elske meg like høyt uansett.. Gikk opp 20 kg med nr en..venter nå nr to..har enda ikke klart å kvitte meg med alt etter nr en..så jeg regner med å ende opp i enda meir pluss etter nr to..

og jeg ønsker ikke å være redd for at han skal miste interessen for meg om jeg går opp 30 kg eller ikke... det er viktig å virkelig føle seg elsket...det gjør jeg..derfor har vi satt igang med vår plan om å få våre fem barn..om det blir fem eller ikke gjenstår jo å se..men så lenge vi elsker hverandre og kan være trygge på hverandre så ordner alt seg.. :-)

ble litt mye her..håper du fikk litt ut av min utlevering av privatlivet vårt...heh...

vil bare ønske deg lykke til.. må bare huske på at hun har en del hormoner og som løper gjennom kroppen.. Men AAALDRI!!!!! Skyld på hormonene til henne...da kan du like godt finne deg en gaffel å stikke den inn i leggen din... :)

lykke til :)

Skrevet

Det som skal til er at du prøver å forstå hvorfor dette såret henne så veldig. Nå tror hun kanskje at du tenker det samme hver gang du ser henne naken, og derfor fortsetter det å såre henne. Vi jenter har hukommelse som elefanter når det gjelder slike sårende kommentarer,- vi glemmer aldri. Derfor må du vise henne at du forstår at det var utrolig sårende sagt, og at du ikke egentlig mener at hun er bred over baken.

Hun er også bare et menneske, og du burde føle deg smigret over at hun faktisk bryr seg så mye om hva du mener om henne. Det er kanskje ment som dumme kommentarer fra deg, men hun bryr seg selvsagt om hva du mener. - Hvordan hadde du følt deg om hun hadde sagt at snabben din var litt i minste laget, og at hun var villig til å sponse en liten operasjon? Det blir satt på spissen, men hun tok det sikkert like ille opp. Du ville ikke ha glemt det neste gang dere skulle ha sex, ville du?

Jeg synes du skal prøve å sette deg inn i hennes sted her. Vi jenter har mye press på oss når det gjelder utseende og kropp, og da er det ikke noe hyggelig at han som elsker deg er den som kommer med en sånn kommentar. For å sitere Dr. Phil: "Vil du ha rett, eller vil du være lykkelig?" Få henne til å føle seg som en dronning, for da har du et godt liv foran deg!

Nå er du tredve, og det er på tide bli litt smart. Jeg vet hva jeg snakker om.

Lykke til! Du er sikkert en ålreit fyr.

Hilsen dame på 35.

Skrevet

Tror ikke på innlegget ditt jeg.

Du er dame!!! det kan jeg skjønne på måten du skriver på!!

Skrevet

Kall meg ikke homo haha!!!

Nei men dama mi foreslo at jeg burde gå inn hit for råd og kansje bedre fortåelse av kvinner--gravide kvinner

Skrevet

Jeg sa til henne at hun har et problem når hun ikke klarer å glemme men da klikka hu helt!!

Føler meg litt lurt jeg...Skal hun gjør det slutt å la meg sitte her alene og betale barnebidrag bare for at hun ikke klarer å komme over ting

Kun forde jeg er fjern og distre?Hun snakker om at jeg ikke ser eller lytter til henne og vår sønn men jeg gjør jo det

Hun må liksom ha noe å krangle om ! Er det ikke for domme ting jeg har sagt så er det pga jeg er fjern eller pga dem får for lite oppmerksomhet

Blir gal...bare hun kunne forstått at jeg virkelig elsker henne!

Nå sitter jeg her helt hjelpesløs med brukket fot å kommer meg ingen vei..får ikke ordna problemene med henne.Nå som jeg trenger henne mest!

Har nett komt fra sykehus..hun støttet meg mye da men ikke etter jeg kom hjem

Når hun kommer innom så vil hun helst ikke ha verken kos eller kyss!

Hi

Skrevet

Leste du innlegget jeg skrev til deg (21:09)? Jeg mente det jeg skrev, men det virker som om du bare synes synd på deg selv. Vil du ha råd eller hva?

Skrevet

Nei skulle ønske hun var hos meg sånn at jeg fikk vise henne at jeg bryr meg+vi burde dele svangerskapet

Skulle ønske jeg var frisk å kunne hjelpe henne nå som hun er gravid

Skrevet

Jeg tør å tippe at du er kjæresten til Hormontrollet??

Hadde sendt henne link av innlegget ditt, så ser hun at du bryr deg!!!

Samtidig, om det er tilfelle, så skjønner jeg henne godt også.. Dere har hatt en tøff tid, og det er mange følelser som er i sving.

Hun har vært superbekymret for deg, og når man er veldig redd er det fort gjort å bli litt irrasjonell!!! Legg til alle hormonene og man har et problem..

Synes uansett, uavhengig av hvem du er, burde sette deg ned å snakke med kjæresten din. Si at du elsker henne og vil at dette skal ordne seg. Snakk åpent om hva det er dere reagerer på, uansett hvor vanskelig det er. Ikke gå i forsvar og begynn og kjeft!!

Hva den andre parten tenker og tror er faktisk den realiteten de har! Dette gjelder jo dere begge..

Uansett, ønsker dere lykke til og håper dere klarer og finne ut av ting.

Skrevet

"Skal hun gjør det slutt å la meg sitte her alene og betale barnebidrag bare for at hun ikke klarer å komme over ting" hvis det er sånn du pleier å tenke skjønner jeg at hun ikke er så blid på deg. Les gjennom hva du selv skriver. Du er langt ifra drømmemannen til de fleste, bare så du er klar over det... Det er nok til alles beste at du drar. Ingen dame fortjener en så skrullete gubbe.

Skrevet

"Burde hun ikke ta meg for den jeg faktisk er?"

Dette er noe av det mest irriterende jeg hører en mann si... Et forhold er bygget på kompromi/samarbeid.

Hvis du tenker gjennom det du skal si før du plumper ut med det, så kanskje du hadde unngått mange diskusjoner? Kanskje visse ting bør være usagt?(som f.eks at hun har blitt bredere over baken...)

Det burde ikke kreve så mye av deg, egentlig. Det er kun snakk om å tenke før en prater.

Det minst attraktive en mann kan gjøre i mine øyne:

* syte og klage/synes synd på seg selv

* si "burde hun ikke ta meg for den jeg faktisk er?" ;o)

Lykke til!

Skrevet

Hmm jaja jeg sier jo at jeg elsker henne hele tiden men hun viser meg en kald skulder:=(

HI

Skrevet

Er det riktig det noen skrev her at du er typen til hun som kaller seg Hormontrolle?

Skrevet

Vel....å si hele tiden at du elsker henne kan virke påtatt også. Her må du si det på en slik måte at hun forstår at du virkelig mener det.

Og hvis du i utgangspunktet sier mange ting som sårer henne, så kan du si "jeg elsker deg" i det uendelige, og det vil alikevel ikke hjelpe.

Jeg vil tro at dere har havnet i en ond sirkel... Alt du sier er feil, og hun blir bare sinna. Dere må finne veien ut av denne.

Fortell henne at du så gjerne vil at dere skal finne veien tilbake til de gode dagene. Dette blir en jobb for begge parter, ikke kun deg. Så her må det kommunikasjon til, og en periode hvor dere prøver dere frem. Bryt mønsteret...ut av huset, gå turer dere kanskje ikke har vært før. Gå på kafe... Ette eller annet eder sjeldent gjør.

Det er i alle fall en start :o)

Skrevet

Hvis det er typen til Hormontrolle som skriver disse innleggene så handler dette om mer enn vanlige samlivsproblemer.

Skrevet

Hæ?ja hun kaller seg nok det..Hva mer enn dette handler det om da?

HI

Skrevet

det må være veldig tragisk å være nødt til å spørre vilt fremmede om hva problemene mellom deg og xen handler om??

bare lurer....

ville trodd at det var henne og ikke oss du hadde behov for å prate med....

Skrevet

Neida da må jeg nesten forhøre meg om hva mer problemer vi har?

Jeg trodde jeg hadde fått dem med meg her..har tross alt lagt ut ganske mye!

Skrevet

Jeg tror ikke du egentlig er tjent med at vi diskuterer foranledningen til at du havnet på sykehus her inne. Jeg tror du har langt større problemer enn at du har kalt henne bred over baken. Vet hun at du skriver innlegg her inne?

Skrevet

mye sutter og klaging ja..

hva med å ta seg selv i nakken å ta en prat med xen din om du virkelig vil at dere skal finne tilbake??og skal dere finne tilbake må du ha en litt bedre grunn enn å slippe å betale bidrag!!

Skrevet

Hvis det stemmer og den linken der er hennes side av saken så har jeg bare en ting å si...

TAKK GUUUUD for at det er slutt mellom dere!!!!!!!!!!!!!

Helvette heller mann!!!!!!eller gutt...å kalle deg for mann er en fornærmelse mot menn......

Skrevet

Helt enig. HI har skrevet flere innlegg ang. dette på Parforhold. Jeg skrev svar anonymt som nr. to i denne tråden, men det ringte en bjelle hos meg da noen lenger opp her sa at dette var typen til Hormontrolle, for jeg har lest mye av det hun har skrevet om dette tidligere. Jeg håper hun synes det er greit at jeg la inn linken til innlegget hennes. Hun postet det riktignok anonymt, men skrev akkurat det samme inne på skravle, så jeg tror ikke det var noen stor hemmelighet at det var skrevet av henne.

Jeg håper virkelig at det ordner seg til det beste for dem begge.

Skrevet

flere som reagerer på att hi her og hirmontrollet har veldi lik skrivemåte og like mye skrivefeil??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...