Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hvor tidlig kan man merke symptomer på at man er gravid? jeg hadde veldig uregelmessig mens da jeg var mindre. Den kom veldig tett. Jeg har brukt ulike former for prevansjon siden jeg var 17. Så jeg vet ikke hvordan syklusen min er nå. Jeg sluttet med prevansjon for litt over 3 uker siden. Hadde mensen i 3 uker, før det stoppet for noen dager siden. Så jeg har ingen anelse om når jeg har EL. Har hatt sex etter at mensen stoppet og nå er det mye rart som skjer nedi magen min kjennes det ut som. Men nå kjenner jeg så klart ekstra godt etter.Og når bør jeg tidligst teste etter samleie? Har som sagt ikke anelse om når jeg kan vente TR neste gang.
Meg, J & L Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei Drea! Vanskelig... Tipper at enten har du EL denne veka..Altså 2 veker etter at mensen begynte.. Eller om 2 veker. Altså 2 veker etter mens slutt... Det er berre å legge seg på rygg
JordbærMamma Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ellers anbefaler jeg deg å gå inn på www.pernille.info - der får du masse god info om sykluser og andre nyttige ting for å bli gravid. Kan jo spesielt være nyttig for deg å følge med på utfloden din for å sjekke om du har el-slim (som regel nesten som eggehvite, også skal den kunne strekkes til lange "tråder" uten å brytes...). Om du opplever dette er det jo bare å kjøre på, også teste ca. 14 dager etter dette. En har som regel eggløsning dagen etter at dette el-slimet er sluttet. Men dette kan du jo lese mer om på nettsiden over her! Lykke til!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hei Vossafår Ja, bare å opprettholde sengeaktiviteten i et par uker til hvertfall
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Hei JorbærMamma Takk for nytting info. Den siden så veldig innholdsrik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå