heisand? Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 HEHE, virker bare som om det er meg som gjør det så tidlig. alle kjøper den siste på julaften. skjønner ikke at det er mulig, da er det bare stress, kort åpningstid og alle er i veien og det er ikke det du vil ha igjen i butikken. er så fornøyd med å være ferdig nå, siden jeg har en liten på snart tre måneder som skal ammes og sitter i stor barnevogn.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg er ikke ferdig, men godt i gang. Tror faktisk det er ganske få som kjøper på julaften, men broren min har gjort det et par ganger, og i følge ham er det nesten ikke folk i butikkene da, så han synes det er ypperlig ;-) Hver sin smak :-)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 jeg skal føde med termin 5 januar så jeg er snart ferdig med julegvaer..orker ikke tanken på å fly rundt i butikker med alle de køene og det stresset..nei glad jeg snart er ferdig
lenej :o) Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 har 3 igjen her, så er eg ferdig! :)
heisand? Skrevet 10. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2007 ååå ) tenk om du får baby 1 januar??? så gøy det hadde vært. selv kom småen her tre uker før termin. jippi, ferdig med gaver. men storesøster fyller 35år!!! hjelp, hva skal jeg kjøpe når det er et rundt tall? forslag? har kjøpt et gavekort på elektrisklys til 500kr. men må jo ha mer?!
Mamma Mirabell Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 er egentlig glad jeg ikke er ferdig jeg.. synes det er mer koselig å gå rundt i butikkene når det er litt mer julestemning jeg da...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Jeg har listen klar. Navn og hvilken gave. Så nå er det bare til å gå på shopping etter listen. Men jeg liker faktisk å handle i adventstiden, gir en fin julestemning syntes jeg :=)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Har en igjen. Fekk gjort unna det meste da eg var aleine ei veke. Hadde aldri blitt ferdig om eg skulle hatt gullet med på butikker. Så får prøve å ta den siste til veka, når ho skal vere nokre timer med faren sin. Og så må eg få kjøpt litt kler til julebordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå