mayaya Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Tjollahopp! Kan en lang 2åring få plass i posene jeg har fra deg?
lenej :o) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 2 åring som skal sitte eller 2åring som skal sove der? har hatt 2åring i min pose, å den er mindre enn din, som har sovet der. men sover 2 åringene i vogn? ja, det skal være plass der, dine er som sagt den typen som er større, som de andre nå. er fri for de små-posene.. trur eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå