NoDoubt Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hmmmm.... Jeg satt akkurat og tenkte hvor flott hun er:-) Syns bare hun blir finere med årene:-)
tre små... Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 jeg la merke til det samme faktisk... syns ikke ho har virka så tynn i tidligere programmer.. hmm..
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Ville dere ha diskutert det samme om det var en person med 20 kg for mye?
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Hun er en NYDELIG dame som bare blir flottere og flottere med årene, MEN hun kler ikke å være så tynn som hun er nå...
Sololight Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg synes da vitterlig jeg så en liten kulemage jeg¨, da hun trente til Cha cha cha.....
Monajenten Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Du sier noe der ja, HKHM1g! Ingen skriver innlegg med "Syns at XXX har blitt skikkelig feit i det siste", for da er man jo diskriminerende...men det er like diskriminerende og sårende for tynne mennesker å høre sånt.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Synes hun er utrolig flott jeg Hadde du laget et innlegg her om det var en person du kunne telle bilringene på eller?
Gjest_1001 Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Uff, var jo et innlegg her "har du sett hvor feit pittbillterje er?" Helt grusomt. Selv syntes jeg Mona såg flott ut, og skulle ønske jeg var så tynn igjen. Var en tid der jeg veide 42 kg med den høyden jeg har nå og syntes jeg hadde store lår, hihi. 20 kilo senere (62 for de som ikke kan regne) kan jeg bare drømme om å nå den vekten igjen. jeg greier 50 om jeg er heldig. Uansett, mona ser flott ut.
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Hva var det du ikke skjønt med det jeg skrev?? Hvordan kan du sitte å skrive slike ting om ukjente mennesker når det er kort tid siden du hadde et innlegg ang. kommentarer som gjelder vekten på ditt eget barn?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Ja uff, hun er blitt ganske tynn ja, men gud for en flott dame da Skulle ikke tro hun var så gammel som hun er
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2007 Det er faktisk forskjell på å kommentere et barn som ALLTID har sett sånn ut (var ikke rund før og plutselig tynn nå) og å kommentere at noen på tv helt tydelig har tatt av minst 10 kg siden starten på programserien og har (etter min mening) godt av å legge på seg noen kilo for å se sunn ut slik som jeg er vant til å se henne. Mona har alltid sett sunn og frisk ut, synes bare at det er synd å se at hun "forsvinner" på den måten. Hater Hollywoodtynne idealer, det var også det som var meningen å uttrykke med innlegget mitt. Og ja, hadde en deltaker i skal vi danse lagt på seg 20 kilo i løpet av programserien, hadde jeg kommentert det også...
tre små... Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 har ikke diskutert det.. sa bare jeg la merke til det samme.. at ho ikke har virka så tynn tidligere.. og jeg har ikke lagt merke til det i andre programmer.. betyr ikke at jeg ikke syns ho er en flott dame vell.. at det må være negativt.. syns ho er like fin uansett!!
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Mona Grudt har ikke alltid vært tynn men idealet hennes er antagelig helt anderledes enn det det var den gangen hun ble miss Univers. Men om du ikke tåler at andre kommenterer ditt barn, så bør du tenke deg om før du sier slikt om andre eller til andre. Du vet ikke hvordan motparten tolker det eller hvordan de vil reagere på slike dumme kommentarer.... Regner med at du selv skjønner grunnen til hvorfor de som er med i dette programmet går ned i kilo- de trener!
mammamamut Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 ehhh hun er NYDELIG!! Dessuten, tenk hvor sinnsykt mye de trener hver dag til disse dansene. Er jo naturlig at med såå hard trening at de går ned noen kilo i det programmet. Ikke unaturlig det! Hun er en flott dame!!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Hun er ei flott dame ja. ¤misunnelig¤ Men synes hun var like vakker når hun hadde ett par kg mer enn nå. Men det er vel bare naturlig at de går ned i vekt med så mye trening.. Synes faktisk at hun er penere nå enn når hun vant miss universe:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2007 Selvfølgelig skjønner jeg det, trener man så mye går man ned i vekt. Jeg observerte og kommenterte en synlig stor vektnedgang for en person på tv, mens kommentaren til barnet mitt kom på tross av at det ikke har vær en endring i kroppsfasong eller vekt. Er en forskjell der. Legg merke til at jeg også skriver at jeg synes hun er en flott dame, og at andre i tråden har observert det samme som meg.
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 "MEN hun kler ikke å være så tynn som hun er nå..." er akkurat den samme kommentaren jeg får av andre mennesker rundt meg - hvordan tror du selvbildet mitt er etter en sånn opplevelse??
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 10. november 2007 Jeg er også ufrivillig slank, og får også sånne kommentarer i hytt og pine. Skjønner meget godt hvordan du har det, men Mona er blitt tynn "frivillig" pga dansingen. Håper hun går opp noen kilo når hun er ferdig med programmet, og ikke slanker seg for å fortsette å se slik ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå