barnemor Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg har en syklus som gir meg menstrasjon i begynnelsen av måneden, forrige måned fikk jeg den 1 eller 2. Den har vært i rute så lenge jeg kan huske tilbake i tid. Men nå har jeg enda ikke fått mensen......... Vil egentlig ikke tro jeg er gravid, for jeg har jo spiral. Hva tror dere?? På forhånd takk!
barnemor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 Ingen som har noen mening om dette? Hører gjerne både positive og negative tanker altså.. =)
<3LillePrins<3 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg tror du skulle tatt en test Om du ikke er gravid, kommer nok mensen rimelig fort, om du er gravid, så er jo det faktisk mulig selv med spiral! er vel bare en måte å finne ut det på, i grunn!
Meg, J & L Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Har du testa deg?? Noen ganger blir syklusene lengre hvis kroppen ikkje "fikk til" ein EL.Så da prøver den igjen seinere..så da har du EL når du egentlig skulle hatt mens. Kansje det har hendt? Da får du i tilfelle mens om ei lita veke..
barnemor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Ikke tatt noen test nei.. Hadde skikkelig følelsen av at jeg skulle få mensen som normalt i slutten av måneden, så jeg var så sikker på at den kom. Men nå har tankene surret mye rundt det ene og det andre..... Vet det er mulig å bli gravid med spiral, men aldri trodd det skulle skje meg!
barnemor Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Hei igjen alle dere der ute! Min røde tante kom ja, som jeg hadde ventet leeeenge på. Men fortsatt et lite problem..... Den er ikke helt normal, altså ikke like stor bløning som før også virker det som den avtar mye tidligere enn normalt. (beklager detaljer) Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men en ting vet jeg. Og det er at jeg gjerne vil høre hva dere tenker rundt dette! =)
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Er det hormonspiralen du har el vanlig?
barnemor Skrevet 14. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2007 Kobberspiral.. Så har jo hatt kraftige blødninger til vanlig.. Hvordan det?
Maigullet Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Mensen kan jo utebli når man har spiral... Har du hatt den lenge da?
barnemor Skrevet 14. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2007 Har hatt den i nærmere to år, og mensen har vært regelmessig hele tiden.
barnemor Skrevet 14. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2007 Hatt en menstrasjon som er typisk for denne spiralen, med smerter og store blødninger. Den har kommet til fast tid hver periode..... Det er sikkert ikke noe, men vil gjerne høre om kanskje noen andre har opplevd noe lignende. Og evt utfallet av det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå