Gå til innhold

Hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en syklus som gir meg menstrasjon i begynnelsen av måneden, forrige måned fikk jeg den 1 eller 2. Den har vært i rute så lenge jeg kan huske tilbake i tid.

Men nå har jeg enda ikke fått mensen.........

Vil egentlig ikke tro jeg er gravid, for jeg har jo spiral.

Hva tror dere??

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen mening om dette?

Hører gjerne både positive og negative tanker altså.. =)

Skrevet

Jeg tror du skulle tatt en test ;)

Om du ikke er gravid, kommer nok mensen rimelig fort, om du er gravid, så er jo det faktisk mulig selv med spiral! ;) er vel bare en måte å finne ut det på, i grunn!

Skrevet

Har du testa deg??

Noen ganger blir syklusene lengre hvis kroppen ikkje "fikk til" ein EL.Så da prøver den igjen seinere..så da har du EL når du egentlig skulle hatt mens. Kansje det har hendt? Da får du i tilfelle mens om ei lita veke..

Skrevet

Ikke tatt noen test nei..

Hadde skikkelig følelsen av at jeg skulle få mensen som normalt i slutten av måneden, så jeg var så sikker på at den kom. Men nå har tankene surret mye rundt det ene og det andre.....

Vet det er mulig å bli gravid med spiral, men aldri trodd det skulle skje meg! ;)

Skrevet

Hei igjen alle dere der ute!

Min røde tante kom ja, som jeg hadde ventet leeeenge på. Men fortsatt et lite problem..... Den er ikke helt normal, altså ikke like stor bløning som før også virker det som den avtar mye tidligere enn normalt.

(beklager detaljer)

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men en ting vet jeg. Og det er at jeg gjerne vil høre hva dere tenker rundt dette! =)

Skrevet

Er det hormonspiralen du har el vanlig?

Skrevet

Kobberspiral.. Så har jo hatt kraftige blødninger til vanlig..

Hvordan det?

Skrevet

Mensen kan jo utebli når man har spiral... Har du hatt den lenge da?

Skrevet

Har hatt den i nærmere to år, og mensen har vært regelmessig hele tiden.

Skrevet

Hatt en menstrasjon som er typisk for denne spiralen, med smerter og store blødninger. Den har kommet til fast tid hver periode.....

Det er sikkert ikke noe, men vil gjerne høre om kanskje noen andre har opplevd noe lignende. Og evt utfallet av det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...