Gå til innhold

Så billig som jeg er,da....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer i små utgaver også, altså. Ellers kan du kjøpe hakket mindre og bare surre sammen mlitt. Så slipper du ødelegge den :-)

Skrevet

Ja,skal se hva jeg får til når den kommer.

Free shipping to store ;o)

Synes ikke den idèen var så dum,jeg=o)

Har dårlig råd for tiden.

Skrevet

Jeppers. Eller, for turen, hvor mye trenger du? Komme rhan til å sove ute, eller er det bare til å gå i? Vil det holde med en Kosepose(.com) med regntrekk over, så har jeg to altså!

Skrevet

Jeg tror ikke det blir soving ute,utenom når vi går tur.- Men det blir mye gåing,for de bor nokså sentralt i byen begge to (mamma og søsteren min).

Har regntrekket etter simoen, og den passer godt.

Vi har blitt ekstra frosne etter å ha flyttet sørover...hehe

I kveld skal vi senke oss nedi boblebadet,hele familien. Kanskje får vi i oss varmen igjen.

Jeg er ikke sint på gubben mer ;o)

Fikk blomster fra han i dag..hehe

Håper denne siste mnd går fort. Mamma måtte ha nye blodoverføringer i dag,så jeg er enormt engstelig for henne.

Men det MÅ gå bra!

Skrevet

Hvor fant du den i mindre utgave??

Jeg har aldri sendt vogna som annet enn spesialbaggasje...Tenkte ta med to vogner denne gangen. Tenker selge Quinnyvogna i Norge, for jeg har ikke bruk for den mer.Dessuten er den ikke akkura særlig guttete med den fargen.

Jeg må ha den ene vogna med meg som jeg kan bruke på flyplassen,siden vi må vente 9 timer i Amsterdam....ikke tale om at jeg skal bære eller springe etter han på den flyplassen.

Mulig vi drar inn til byen,men det får vi se når vi kommer dit.

Skrevet

hvor får man kjøpt slike koseposer??

Skrevet

Mulig den finnes mindre, men neppe saa billig ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...