.Gruffalo. Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg er 6 uker på vei og har begynnt å blø. Har hatt litt mensmurringer, men IKKE kraftig blødning eller veldig vondt. Jeg har blødd ganske jevnt i 3 dager, Det holder tidvis med truseinnlegg, men blør litt mer i mellom. Har ikke sett mye klumper eller liknende. Var hos legen på fredag, han sa at han ikke kunne si om dette var en sa eller ikke. Tok derfor en Hcg-blodprøve og skal ta en ny neste uke for å se om den faller og det er en sa. Jeg lurer nå i desperasjon om noen andre har opplevd å ha blødninger som meg uten at det var en sa. Please kan noen dele sine erfaringer? Hilsen Bekymret
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi er 4 venninner som alle blødde omtrent på den tida du er nå. En mistet, oss andre 3 gikk det helt fint med. Kjenner mange andre som også har blødd uten at det har gått galt, men kan jo ikke love deg noe. Lykke til!
Expat Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hadde det sjøl, måtte ta det med ro og "ha henda oppå dyna" til 12 uker... 1/3 av de som bærer frem opplever blødninger, visstnok.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 hei hei.. je blødde fra uke fire til uke tolv. OG fra uke 18-20. Og mie hadde dte like fint hele tiden. jeg ble sendt på ul hver uke frem til uke 13, så synes du skal be legen din om å henvise deg, så du kan få sjekket om det er liv. Eller er dette beskjede jeg fikk, som jeg måtte følge nesten hele svangerskapet; det viktigste var å ikke bære tungt. da det sto på som verst - altså da det blødde, så fikk jeg ikke lov å gå, måtte ligge hele tiden, bare lov å gå på do, og hvis jeg måtte så kunne jeg lage mat. og dusje annen hver dag. husarbeid kunne jeg bare glemme, ikke en gang sette på en klesvask eller henge det opp....handle fikk jeg heller ikke. da det ikke blødde så var det "bare det å ikke løfte tungt, og ikke ha sex som måtte følges, og å ikke trene, gå alt for lange turer osv. men alt gikk kjempe bra, men veldig skummelt er det da, blør du veldig mye, friskt blod eller bare litt?
.Gruffalo. Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Hei, takk for svar! Jeg blør friskt blod for det meste, men ikke så mye. Jeg har brukt mest truseinnlegg, og det har holdt fint, men har blødd litt mer imellom. Det er vanskelig å unngå å løfte og gjøre ting, har nemlig en 2 åring fra før....Legen min sa ingenting om at jeg ikke skulle løfte.. Har mest på følelsen at jeg har mistet... Føler at jeg ikke er så øm i puppene som jeg var for en uke siden. Men samtidig så sier jo alle at hormonene sitter så lenge i kroppen at graviditetssymptomene ofte varer lenge etter en sa.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 hmm, ja, jeg blødde litt friskt blod, men når jeg tok dte med ro, og lå meste parten av dagen, så kom det mest rosa, nesten litt utvannet blod, men nok til at det kom en del på papiret når jeg var på do. ville hvertfall tatt det rolig hadde jeg hvert deg. prøve så lite løfting som mulig, og slappe av så mye som mulig... jeg blødde ikke da jeg lå, men kom liksom da jeg reiste meg opp på en måte..... merker hvertfall kjempe forskjell da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå