Gå til innhold

Hva skal deres barn hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere navnet klart? min lille gutt skal hete Bendik han:) hva skal deres hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi la ut dette feil jeg, skulle egentlig ut på skravle, men er jo bare og svare her og:)

Skrevet

Bendik minner meg om "mini"..hvis du skjønner..benner´n..benny..Bendik..Hmm...Men for all del, smak og behag..heldigvis;-)

Jeg syntes Teo er tøft, eller Mattheo..

Jentenavn: Sunniva, Dina, Jana, Janni eller Elvira:-)

Skrevet

Ja det er jo smak og behag..min døde bror heter det, han var dødfødt.. jeg tenkte at jeg ville bruke navnet igjen..

Skrevet

Min gutt skal hete Colin.. litt sjeldent og enkelt.

Skrevet

Det var en kjempefin ting å gjøre EtMirakel! Jeg har en sønn som var dødfødt å hadde blitt kjemperørt hvis et av mine andre barn hadde kallt sitt barn opp etter han! Fikk litt tårer i øynene her... Syns forresten Bendik er et fint navn! Vi har ennå ikke bestemt navn her, men har god tid ennå!

Skrevet

Hei! Min skal hete Theodor=) vi syns det er veldig fint, så er det ikke så mange som heter det. Og hvis han får kallenavn så blir nok det theo=)

Skrevet

Min sønn heter Lias :-)

Vi la sammen de første bokstavene i navnene våre. LIAS.. Litt artig syntes jeg da:-)

Skrevet

min skal hete odin andrè eller serine

Skrevet

Vår lille prinsesse skal hete Maria :)

Skrevet

Får vi en liten jente skal hun hete Thale:) liker det navnet jo mere jeg hører det!!:):)

Skrevet

Mathias hvis det blir gutt og Maileen hvis det blir jente. =))

Skrevet

Jeg ville blitt fornærmet dersom noen skulle brukt et navn jeg hadde på min dødfødte baby...Mens andre syns det er hedrende. Men selv ville jeg ikke brukt en annens døde baby's navn, da man stadig påminner seg selv og den andre babyens mor om barnets død.

Men Bendik er fint, men jeg ville hedret min bror på en annen måte...Ikke vet jeg hvilken, men ikke på den måten hvertfall. Blir for lugubert og respektløst på en måte.

Colin? Hvem f kaller en norsk baby for d? KOKO!!! kall han heller PER eller PÅL! theo!??? gi meg en Anders, Kristoffer, Jørn eller Aleksander...tom Geir JONNY er bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...