EtMirakel Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Har dere navnet klart? min lille gutt skal hete Bendik han:) hva skal deres hete?
EtMirakel Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 oi la ut dette feil jeg, skulle egentlig ut på skravle, men er jo bare og svare her og:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Bendik minner meg om "mini"..hvis du skjønner..benner´n..benny..Bendik..Hmm...Men for all del, smak og behag..heldigvis;-) Jeg syntes Teo er tøft, eller Mattheo.. Jentenavn: Sunniva, Dina, Jana, Janni eller Elvira:-)
EtMirakel Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Ja det er jo smak og behag..min døde bror heter det, han var dødfødt.. jeg tenkte at jeg ville bruke navnet igjen..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 benedik er kjempefint:) jeg har vetle eller may elise..
Dancing Queen Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Min gutt skal hete Colin.. litt sjeldent og enkelt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Det var en kjempefin ting å gjøre EtMirakel! Jeg har en sønn som var dødfødt å hadde blitt kjemperørt hvis et av mine andre barn hadde kallt sitt barn opp etter han! Fikk litt tårer i øynene her... Syns forresten Bendik er et fint navn! Vi har ennå ikke bestemt navn her, men har god tid ennå!
LeneSol Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Hei! Min skal hete Theodor=) vi syns det er veldig fint, så er det ikke så mange som heter det. Og hvis han får kallenavn så blir nok det theo=)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Min sønn heter Lias :-) Vi la sammen de første bokstavene i navnene våre. LIAS.. Litt artig syntes jeg da:-)
mamman t o.a Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 min skal hete odin andrè eller serine
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Vår lille prinsesse skal hete Maria
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Får vi en liten jente skal hun hete Thale:) liker det navnet jo mere jeg hører det!!:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #14 Skrevet 19. november 2007 Mathias hvis det blir gutt og Maileen hvis det blir jente. =))
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Jeg ville blitt fornærmet dersom noen skulle brukt et navn jeg hadde på min dødfødte baby...Mens andre syns det er hedrende. Men selv ville jeg ikke brukt en annens døde baby's navn, da man stadig påminner seg selv og den andre babyens mor om barnets død. Men Bendik er fint, men jeg ville hedret min bror på en annen måte...Ikke vet jeg hvilken, men ikke på den måten hvertfall. Blir for lugubert og respektløst på en måte. Colin? Hvem f kaller en norsk baby for d? KOKO!!! kall han heller PER eller PÅL! theo!??? gi meg en Anders, Kristoffer, Jørn eller Aleksander...tom Geir JONNY er bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå