Gå til innhold

Vi mangler et soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi la eldstemann bruke bobilen vår som soverom da? (Han er 13 år. )

Den står parkert like utenfor soveromsvinduet vårt (vi sover alltid med vinduet åpent)vi hører garantert om han skulle prøve å ta seg en fest der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA......

ja hvorfor ikke?;)

Skrevet

Er du den samme som spurte om babyen din kunne ligge i vogna ut på verandaen fordi den er rett utenfor vinduet ditt lell??? For et tull av et innlegg. Stakkars gutt! Må vel føle seg litt kastet ut av huset hvis dere skal virkelig vurdere dette.

Skrevet

hahaha

Dette er faktisk en parodi på innlegget om å la babyen sove ute på natta. hihi

må jo ha litt innslag av morro på lørdagskvelden vel. hehe

Skrevet

ler meg i hel..hehe:) dette var dagens..

Skrevet

Han han ikke sove på gulvet hos dere da. Sånn som i den derre finn.no reklamen som gikk for en stund siden.

Skrevet

Herregud, hvorfor har dere sluttet med samsoving allerede? For noen forbanna egoistiske foreldre dere er! Stakkars unge, noen skulle bare ikke hatt barn altså!

Skrevet

hehe joda han kunne jo ha sovet på rommet vårt, men der har vi jo babyen da. Hmm

Kanskje jeg skulle latt babyen sove i vogna si på terrassen, for hun er jo vant til å sove der et par timer på dagen. Hun ville jo ikke ha merket noe hun.

Og blir det for trangt med en 13 åring på soverommet, så får gubben legge seg i bobilen.

Det heter seg jo at "der det finnes hjerterom, er det jo alltid husrom"...hihi

Skrevet

Nei! For man skal aldri forlate barna alene i bilen. Men en campingvogn går fint.

Skrevet

Skiboksen ville også fungere! Den ser jo litt ut som ei seng. Og siden den har lokk trenger dere ikke tenke på dyne heller. Utrolig praktisk egentlig!

Skrevet

Jøye! Hva med å finne en permanent løsning...!!! Ikke hiv noen ut på verandaen eller i bilen! Har dere muligheter til å se på romplanen, sette opp noen lettvegger/bygge over denne verandaen eller hva som helst, eller FLYTTE!!!!??? Gi meg beskjed om dere vil at jeg skal se på romplanen deres, kanskje løsningen ikke er så langt unna, og heller ikke så dyr at det gjør noe??? (arkitekt)

Har mange ganger tenkt på en kompis av meg som bodde i en knøttliten leilighet med sin mor. De delte soverom, hadde bare et teppe mellom. Ja, det var små forhold, men det gikk. Ikke hiv noen ut!!!

Skrevet

Når han er såpass stor som 13 år kan han vel flytte inn sammen med kjæresten sin? Det er jo på tide å ta ansvar for seg selv snart...

Skrevet

haha jaja en god latter forlenger livet...:-)

Skrevet

Beklager- men du kan ikke være riktig klok om du mener du skal ha babyen i vogn på altanen!!!!! Jeg er by the way midt i en barnefordelingssak og hadde jeg gjort noe slikt ville det hvert enkelt å finne ut hvor barnet skulle bo! Dette ville jo hvert omsorgssvikt på fullt plan.

Skrevet

Jeg har en venninne som bor under trange kår også. De er 4 stk på et knøtt lite soverom. Det er hun, samboer, gutt på 11 år også datteren på 21 mnd. De klarer seg kjempe godt, selv om det er trangt.De har bodd slik i snart 2 år, men alt går. Hva med å la han ligge på sofaen om dere ikke vil la han sove på samme rom som dere? Dere kan jo la han sovne i deres seng også bære han inn på sofaen? Å la han ligge ute i bobilen synest jeg er tidlig.

Hva med å evt se litt på planløsningen eller fytte/selge bobilen om det er penger det står på at dere ikke har noe større? La samboeren sove ute, men ikke en 13 års gammel gutt!

Skrevet

Hehe dersom dere hadde lest alle innleggene, så ville dere forstått at dette er et tulleinnlegg fra HI sin side. Hun har pariodiert et annet innlegg der noen ville la babyen sove på terrassen om natta.

Uansett så burde dere ha forstått at det bare er et tulleinnlegg. Trege eller??? hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...