nellynell Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hvilken er best? Lukter minst? Billigst i bruk?
Beama Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Sangenic sin har ikke jeg vært særlig fornøyd med. Luktet guffent=( Men har nå prøvd angelcare sin, og den har faktisk vært luktfri=) Kostnadene har jeg ikke regnet på.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 De deler ut gratis på reflex.. Og har hørt at man kan bruke vanlige poser i dem så man slipper å kjøpe refillene. Der har jeg hvertfall hentet og har snakket med folk som sa den ikke luktet selv med vanlige poser..
HEMMELIG!!! Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Åååå...de synes jeg er så ekle! Samle opp masse bleier, liksom... Er det fordi man kke gidder gå ut med søpla ofte? Skjønner ike helt...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Er ikke snakk om å ikke gidde da... Men det er ikke alltid like enkelt å komme seg ut med søpla etter hver bæsje-bleie heller! Og da syns jeg det er bedre å samle de på en dunk enn å ha drittbleier liggende å lukte på badet!
Beama Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Når ungen bæsjer for 5 gang den dagen så kan det bli mye å bære ut søpla mellom hver bleie. Er litt kjekt å komme ut på badet, både for deg selv og gjester uten å bli møtt av den stanken. Er jo ikke snakk om å lagre bleiene der i dagesvis...
HEMMELIG!!! Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Skjønner ikke hvorfor de er så store da. Eller kanskje bare meg som har vært på en dårlig butikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå