Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hei ! Skal i desember ha bursdagsmiddag for mannen min med til sammen 14 tilbords ! Hva skal jeg finne på ? Dette er en gjeng som er MYE på foretningsmiddager og julebord i nov/des så pinnekjött ol er utelukket ! - De er og ett litt kresent publikum da de er mye på gourmet restauranter med **** i inn og utland. Kan jeg servere raclette ? (tenkte det er litt sånn prate og lag maten din selv greie) Koldtbord ? (m evnt hva) Eller har dere noen andre gode forslag ( har stor gassgrill ute tilgjenglig, stekeovn og 4 stekeplater )
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Elgstek er enkelt å lage til mange og eksotisk for mange... Ellers er det ikke så ille å lage mat til mange. Mye vanlig kan like enkelt lages til mange. Men taps kanskje? Da kan mye serveres kaldt og dermed lages i forveien.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ok börr nevne at : jeg aldrig har laget stek ) - så kanskje noe som ikke kan "stekes ihjel ! " ha ha ha
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 hehe.. med et steketermometer kan en hvilken som helst idiot lage stek ) Men vanlig stek eri mine øyne ikke spes. spennende, men elg derimot... ) Men seriøst hva med tapas? Du kan lage masse tidlig på dagen og til og med dagen før. Ikke noe stress med andre ord )
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Koldtbord? Evt. bestille catering levert på døra;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå