Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Dere hadde invitert til bursdagselskap (familieselskap) for et av barna deres... i god tid ... og de fleste sa at de skulle komme, men da dagen nærmet seg begynte folk å avlyse? Merker jeg blir irritert. I utgangspunktet var det 13 stk. Når bursdagen kom var det bare 5 som kunne komme.
aNoNyMe_MeG Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hadde reagert med å bli trist. Merkelig at folk først takker ja for så ikke å komme. Om jeg har lovet slike ting skulle det vært en veldig god grunn for ikke å komme likevel. Jeg hadde nok ikke sakt noe men tenkt mange stygge tanker for meg selv!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Det er alltid trøbbel med denne bursdagen som er "så tett opp til jul". Familien min er flinke å stille opp ellers i året, men ved juletider er det så mye på programmet. Så i år tenkte jeg å være riktig tidlig ute, slik at de satte av dagen. De har vel gode grunner, allikevel hadde jeg prioritert bursdagen, foran deres prioriteringer. Men - folk er vel forskjellige. Jeg har ikke sagt noenting til de - prøvd å være forståelsesfull. Men jeg kjenner at jeg er lei meg. Håper han er for liten til å reagere på det. Hi.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Vet akkurat hvordan du har det da jeg selv har bursdag i desember. Det er skikkelig kjipt rett og slett. Enkelte har til og med klart å vrenge ut av seg når de blir invitert: "Nei, har ikke planer den dagen, så vi kommer vi hvis det ikke skulle skje noe annet." Jeg mener at enten så takker du ja eller nei. Skulle du takke ja, og brått ble invitert på julebord samme dagen, så har du en annen avtale. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå