.Gruffalo. Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg er 6 uker på vei og har begynnt å blø. Har hatt litt mensmurringer, men IKKE kraftig blødning eller veldig vondt. Jeg har blødd ganske jevnt i 3 dager, Det holder tidvis med truseinnlegg, men blør litt mer i mellom. Har ikke sett mye klumper eller liknende. Var hos legen på fredag, han sa at han ikke kunne si om dette var en sa eller ikke. Tok derfor en Hcg-blodprøve og skal ta en ny neste uke for å se om den faller og det er en sa. Jeg lurer nå i desperasjon om noen andre har opplevd å ha blødninger som meg uten at det var en sa. Please kan noen dele sine erfaringer? Hilsen Bekymret
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg blødde jevnlig gjennom hele sv.skapet. Mest de første 20.ukene, mindre de ti neste og lite de ti siste. Fikk ofte ul i de første 20. Men var nok mest pga redselen min for at det skulle gå galt! Har ei frisk og flott jente på 5uker nå (";) Håper det går like bra for deg også.
.Gruffalo. Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk for svar... Kan jeg spørre deg om hvor mye du blødde?
*Super*Mamman* Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hei. jeg var til ekstra kontroll fredag pga blødninger og murringer. Men alt stod bra til med den lille. Gynekologen kunne ikke finne årsaken til blødningene..... Håper alt er bra med din lille spire også... Jeg er forresten i uke 13 ( eller i uke 15 som gynekologen mente i forhold til bebins str).... Kjempemasse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå