*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 åååå, så tynn h*n er, har h*n vært syk?? Ehhhh, nei, h*n er naturlig slank.... ( Er ikke alle barn som har valker;-) )
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 den har jeg og fått høre, men datteren min er veldig lang. og spsier som en hest.så jeg er ikke bekymret. men dumt viss hun skal bli plaget av det. Jeg snakker aldri om slanking til henne. Jeg sier heller ikke at å så tung du er når jeg løfter henne opp i armene mine. hun er 4 år.
<3A&A<3 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Dattern min er også ganske slank,men folk er jo forskjellige da... Så lenge de spiser godt og er friske så er det jo greit... Dattern min er veldig aktiv også,så det har jo noe å si det også
mayaya Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jah, prøv å hør den HVER gan du treffer et familiemedlem, du... *arg*
Northernlights Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Min yngste er tynn og lang også. Mens min nest yngste fikk jeg stadig kommentarer ang hvor diger og tjukk han var. "Han som aldri får mat,det der!" :-/ Like ille når folk kommenterer unger vekt.
mayaya Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 En dame jeg kjenner meget godt har 2 barnebarn, bayer, på samme alder. Den en er lang og slank, den andre er ganske tjukk. Men er noen av de helt bra? Nope. thihi
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Jente, litt over to år, nærmere en meter lang og spiser som en hest! 2-6 skiver til frokost og kvelds, middag osv. Er VELDIG aktiv! Sitte stille, hva er det? ;-p
Dronningen! Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Men hvorfor i alleste dager legger du ut et slikt innlegg som dette da? "Huff, kan jo telle ribbena til Mona Grudt nå... NYTT 20:15 10.11.2007 *dum&deiLig*™" Synes du det var mer greit overfor en voksen person enn ditt eget barn? Går vel egentlig ut på det samme spørsmålet - folks uvitenhet om grunnen til at man er tykk eller tynn!
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2007 Les svaret mitt i den andre tråden, HKHM1g. Mener den er rimelig oppklarende.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Like festlig som ei sa til meg i går: Så stor hun er! Gir du henne litt mye mat? Hæ??! Jeezez! Ungen har vært stor siden hun ble født..
Lina08 Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Du syntes den kommentaren var "hyggelig" ja??? Regner med at Mona Grudt synes kommentaren din om ribbeinstelling var like "hyggelig"...ho har vel ikke tid til å henge på DIB muligens, men likevel,,,jeg ser ikke helt forskjellen, beklager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå