Gå til innhold

Noen med murringer eller rier i kveld eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og venter på at mensemurringer skal føre til noe mer enn bare mensemurring;)

Noen som meg, som sitter og lurer på om noe mer skjer? Tror det blir en lang natt, lite søvn og mye venting og HÅP om at ting tar seg opp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en begynnelse på ting i natt, men det gav seg utpå formiddagen så da er det bare å benke seg fast og vente å håpe :P

Skrevet

hehe litt samme som her ja! Men du er på overtid du?

Jeg har jo 2 uker igjen til termin da, så mindre sjangse hos meg:P

Men jeg håper noe mer skjer, var jaffal anske aktivt her i natt og jeg har mye kynnere!

Skrevet

ja har det, men det har dabbet av nå...grrr!! ER SÅ UBESKRIVELIG LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ja sitter og venter på at ting skal skje her og.. :)

mye mensmurringer og kynnere i går og idag, så håååper de skjer noe snart!!

Blir jo snart helt paranoid.. går og kjenner etter den minste ting hehe... men det er jo så spennende!!!! :)

Skrevet

joda..sitter her med litt forsiktig murring..ikke noe å skryte av! ;)

stimulerer et akupunkturpunkt på armen som bare det! skal visst virke litt fremmende:

bruk en foretrukken finger fra motsatt hånd (pekefinger eller tommel er lettest) press og masser/sirkuler på et punkt mellom tommelfestet og pekefingeren, du vil merke punktet, siden det er ofte litt ømt/sårt når du presser/gnir på d!

det er blandt annet dette punktet som blir stimulert med nåler på modningsakupunkturen!

jeg har vell innsett at det blir nok noen dager over termin, for min del! terminen er i dag, og har hatt murringer, menssmerter og maserier i over en uke nå..

lykke til alle utålmodige fødeklare! vi får støtte hverandre så godt vi kan! :)

Skrevet

jeg har harr murringe i en ukes tid nå... og i dag hadde jeg skikkelig vondt i magen.. vonde kynnere... de kom ca hvert 10. min og varte i et par timer, så stoppet de opp... hm... håper noe sjer snart!

Skrevet

Kynnerene mine er velstort sett litt sterkere i dag da...............beg å bli utålmodig men samtidig trur eg at eg kjem til å gå ei veke til.... mannen min mener ho kjem innen 2 døgn, og svigerfar såg undrene og rart på meg.... han ser det meste før det går ann, slik som at når eg ble gravid så viste han det før sønnen sa det i uke 8-9 uten at eg var dårlig eller noen andre hadde gjetta det...... ser mye slikt han....

Skrevet

Er lite som skjer hos meg i dag/kveld og ja.. Kjente masse smerter i korsryggen i natt med ilinger som kom som bølger i ny og ned.. meeeen, det roa seg, og det ser ikke til at det kommer til å ta seg opp heller.. kjedelig med alle disse smertene som ikke fører noe sted..

Skrevet

enig jeg sitter her og HÅPER at noe skjer:P

Har noen kynnere men ingenting som overbeviser meg:P Vi får håpe at det skjer noe, pappan min jobber i spania og er bare hjemme i helgen.....så han må da i tilfelle vente 1 hel uke før han får møte barnebarnet sitt!!

Så er ikke bare egoistisk når jeg sier at jeg vil ha ut nurket:P

Skrevet

jeg har kynnere som begynner å bli ubehagelige/vonde nå. De har kommet ganske regelmessige med 5-6 min mellomrom nå i kveld. Har 7 dager til termin, så tar ingenting for gitt. Har ingen tro på at det vil skje før tiden, men kult om det blir noe da! vi får krysse fingre for hverandre nå i helga :)

Skrevet

Har hyppige kynnere med masse murringer som har vært skikkelige intense i kveld. 10 dager over termin nå. Ble strippet på torsdag og er moden med 3-4 cm åpning, så jeg håper det skjer noe snart.

Så ja, jeg tror nok kanskje denne natta blir lang og søvnløs for min del også. Vi får hvile så godt vi kan innimellom takene :)

Skrevet

Jeg =) har termin i dag faktisk (når jeg ser på klokka), slimproppen gikk før i kveld,med blod i (sorry detaljer), og sitter her med rier.,...desverre veldig ujevne enda, alt fra 15 til 2 minutter...menmen...krysser fingrene for oss alle sammen=)

Skrevet

Hvordan går det med dere på denne tråden? er så spennende å lese, og skulle ønske det snart var meg :-)

Skrevet

jeg sitter her å håper på mer vondt i hvertfall=) snart din tur og nå , skal sende deg noen vonde tanker =P

Skrevet

Hihi, takk for det :-) 12 dager igjen, men har ikke kjent en eneste murring... og typen ligger bare og sover, i stedet for å gi meg en prostaglandin-innsprøytning som jeg hadde håpet på...

Skrevet

får håpe noen av oss har greid det da;)

INGENTING her:( *sukk*

Men våkna og er helt ødelagt i dag...vondt i henda mine og hele kroppen(kjennes ut somom jeg har løpt 200km)...

Skrevet

Kjenner det i dag jeg ja! starta så vidt i går kveld. Våkna klokka halv sju i morrest og har hadd smerter siden.. masse kynnere og.. og ikke minst energi!! - noe som er ganske slitsomt siden jeg har så vondt.. Er sambos bursdag i dag og vi får masse familie på besøk så det beste hadde vært om hu holder seg i ro litt til (og da kan vondtene holde seg i ro og!!!). Jaja.. spennende å se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...