Gå til innhold

Er det ingen fra Telemark/Grenland her som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er intressert i BIM treff?

Er jo heeelt dødt på treff sidene =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor hen i telemark er du fra da?

vi fra porsgrunn/skien/stathelle, vi er 5stk, har hatt noen treff. men nå er 3av barna født og de to siste ventes 17/11.

er ingen andre som har meldt seg på treff så tror ikke det så veldig mange andre som er interessert.

Skrevet

Jeg er fra Brevik, men nå bor jeg på Klyve..

Har ikke termin før 17/12 jeg da :/

Synd at det er så få som er interessert for det er koselig å bli kjent med andre herfra som har/venter barn, spesielt når ingen av mine venner er så veldig babyinteresserte :(

Skrevet

bor du på klyve?? hvor da? der har jeg bodd nesten hele livet jeg;) jeg bor på kjørbekk nå. ei fra treffene vi har vært på bor også på klyve. + ei gammel barndomsvenninne bor der enda. hun er også gravid og venter i jan.

veldig kjedelig at det er få ja men jeg tror ikke så mange fra disse områdene er her inne faktisk! (det var fler som var påmeldt treffene men dukket aldri opp)

kjedelig også når man er en av få som har/skal ha barn i en vennegjeng. jeg slapp unna det jeg da. vi er 7 som har fått( fra des. i fjor) og vi venter på 2 til. siste i jan.

vi starter opp igjen når alle ungene er ute og da er du velkommen til å være med;) har pause nå fordi det er som sagt to stk som har termin om en uke.

Skrevet

Bor i Wettergreensveg, ikke langblokkene, men mursteinblokkene :)

Det er den beste forklaringa jeg kan gi, for jeg er ikke så kjent her ennå, bare bodd her en måneds tid :)

Moro at du er herfra da :) Kjenner ingen andre her oppe fra, så det er litt ensomt i disse gravid-dager..

Heldig du som har mange venner i samme situasjon :)

Mine venner synes jo selvfølgelig det er koselig at vi skal ha barn, men det blir likevel ikke det samme, kan liksom ikke snakke med de om ting som man kan med andre i samme situasjon, for de forstår ikke helt :)

Jeg blir veldig gjerne med jeg når dere ska starte opp igjen, hadde vært veldig koselig :D

Synes tiden nå går fort så jeg sitter ganske snart med en liten en jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...