Gå til innhold

HUSARBEID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det berre hos meg det nesten alltid ser bomba ut, eller er det vanlig hos andre og?......Korleis klarer dokke å få gjort husarbeid? Her blir det altfor ofte skippertak, og det er sååå slitsomt :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat sånn her også!!!! Tror det er ganske normalt jeg! Er i allefall det jeg trøster meg med!:)

Skrevet

Her ser det også stort sett bomba ut.. liker ikke overraskelsesbesøk :oP

Tar skippetak, gjerne i forbindelse med planlagte besøk.. hehe... Har rett og slett valgt å ikke stresse så mye med husarbeid. Vi har mer enn nok å gjøre begge to, så overskuddet rekker bare til det mest overfladiske... Holdt på å dette av soafaen da jeg leste om ei her inne som vaska taket 6 ganger i året... Jeg har bodd her i 6 år og aldri vaska taket.. hehe...

Skrevet

seriøst...taket? Eg har vaska eit tak ein gang...husker det vagt :-)

Skrevet

Har nok plass til at alle ting har en fast plass. Rydder 20 minutter hver kveld, så er rotet borte. Vasking fordeles ut i uka. Ser som regel greit ut her, selv om det slippes noen bomber her i løpet av dagen. Trikset er å aldri komme på etterskudd. Dagens rot finner du tid til å rydde bort. Det er mye raskere å vaske når man ikke trenger å rydde først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...