Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 babyen min gråter etter hver gang jeg har ammet henne ... virker liksom aldri fornøyd uansett hvor lenge eller ofte jeg ammer henne.... noen som har råd til en nybakt mamma ??
alvis Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Har hun vondt i magen kanskje? Da begynner babyen ofte gråte rett etter eller under amming. Legger hun på seg? Hvis hun legger på seg sånn at du vet at hun får nok mat så er det nok det at hun har vondt i magen.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hvis hun spiser for fort, svelger hun mye luft. Gi henne rapepauser under og etter mat, det tar ofte litt tid, men hjelper.
prekæs Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Min erfaring er at barnet roer seg lettere hos faren, da det forbinder deg med mat. Slik har det vært her hver gang. I begynnelsen. Få faren til å trå til litt. Likevel. Som sagt før. Du må regne med å amme mye i begynnelsen. Ble ikke så mye tid til annet den første mnd, følte jeg.
prekæs Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Spesielt om kvelden må du regne med å ha barnet ved brystet leeenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå