Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 sover hele tiden og rar smak i munnen, men merkelig at ikke puppene er ømme! vanligvis 5 dager før IKM kan jeg omtrent ikke gå ned en trapp uten å få direkte vondt i puppene pga ømhet! noen som har opplevd dette????
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg har vanligvis ikke ømme pupper før IKM.
Mammamia:) Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg har heller ikke ømme pupper, pleier å ha det noen dager før IKM. Det samme skjedde da jeg ble gravid første gang. Men det kommer etter hvert på meg.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 det er bare helt uttholdelig å skulle vente 4 dager til med testingen!!! vil vite det nååååå, hehe på den annen side, hvor ofte er jeg oppe kl. 0135 om natta fordi jeg _måtte_ ha en smoothie? ;D og fortsatt ingen ømhet...krysser fingre og tær for at det er et tegn )) kan ikke huske at det var sånn sist, men på den annen side så merket jeg ikke at jeg var gravid før etter 2 mnd. den gangen
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hei, har normalt ømme pupper før IKM, men denne gangen hadde jeg det ikke og var sikker på at jeg ikke var gravid. Men så fikk jeg denne metallsmaken i munnen og følte meg veldig trøtt. Tok en test, og den ble positiv!! Merkelig likt deg da, blir spennende å se om dette gjelder for deg også
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 ÅH! Så flott! *krysser alt jeg har for at dette skal gå bra med meg også* Gratulerer så mye til deg ))))) Eeeeenda mere håpefull.....og nå bare 3 dager til jeg kan teste... ikm 15 nov...uæææh spennende!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå