Gå til innhold

Noen andre som _ikke_ har ømme pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover hele tiden og rar smak i munnen, men merkelig at ikke puppene er ømme! vanligvis 5 dager før IKM kan jeg omtrent ikke gå ned en trapp uten å få direkte vondt i puppene pga ømhet! noen som har opplevd dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vanligvis ikke ømme pupper før IKM.

Skrevet

Jeg har heller ikke ømme pupper, pleier å ha det noen dager før IKM. Det samme skjedde da jeg ble gravid første gang. Men det kommer etter hvert på meg.

Skrevet

det er bare helt uttholdelig å skulle vente 4 dager til med testingen!!! vil vite det nååååå, hehe

på den annen side, hvor ofte er jeg oppe kl. 0135 om natta fordi jeg _måtte_ ha en smoothie? ;D og fortsatt ingen ømhet...krysser fingre og tær for at det er et tegn :)))

kan ikke huske at det var sånn sist, men på den annen side så merket jeg ikke at jeg var gravid før etter 2 mnd. den gangen :D

Skrevet

Hei, har normalt ømme pupper før IKM, men denne gangen hadde jeg det ikke og var sikker på at jeg ikke var gravid. Men så fikk jeg denne metallsmaken i munnen og følte meg veldig trøtt. Tok en test, og den ble positiv!!

Merkelig likt deg da, blir spennende å se om dette gjelder for deg også:)

Skrevet

ÅH! Så flott! :D *krysser alt jeg har for at dette skal gå bra med meg også*

Gratulerer så mye til deg :))))))

Eeeeenda mere håpefull.....og nå bare 3 dager til jeg kan teste... ikm 15 nov...uæææh spennende!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...