Gå til innhold

noen igjen her fra uke 42???

Anbefalte innlegg

Skrevet

tante er enda ikke dukket opp... lurer på om eg skal ta en test igjen i morgen eller mandag... er jo litt rart dette her... er det flere av oss her eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror (nesten 100 % sikker) at min siste TR var i uke 38, og da hadde jeg vel skulle hatt TR i uke 42. Så jeg venter og venter også :-)

Jeg har bare testet negativt, og jeg har testa ganske mange ganger. Men ikke siden..... tordag nå. Du da? Har du noen symptomer?

(",)

Skrevet

jeg har ikke testet på 14 dager ca.... jeg tisser i et sett masse plaget med hodepine... og murringer i korsryggen... akkurat sånn som eg hadde det med førstemann... vet ikke hva som skjer her eg no.. lurer på om eg skal ta en tur til legen no visst ikke det viser noe på en ny test... har du tatt blodprøve??

Skrevet

Nei, ikke ennå. Jeg tenkte jeg skulle teste meg mandag eller tirsdag morgen. Onsdag begynner jeg sent på jobb, så da tenkte jeg at jeg kunne stikke innom legen da. Jeg ringte fredag, for jeg hade så veldig stikkevondt i venstre siden i magen, samt at min TR ikke hadde kommet. De sa jeg bare kunne komme innom en morgen. Kanskje det er noe galt?

Jeg har hatt mens hver mnd i 20 år nå, så det er rart den er borte nå....

Så flink du er som ikke har testet på 14 dager. Skal du teste deg igjen før du eventuelt går til legen?

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...