TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg hadde SA for ca 15 dager siden, hadde sex 3-4 ganger torsdagen, og tror jeg hadde eggløsning igår... hadde iallefall mensenmurring... fikk litt blod på papiret og tenkte nå når jeg mensen, men den kom aldri... Hadde bare kraftig murring i kors ryggen.... Hva kan det være?
~~DoraDora~~ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg tror det er rester etter SAen som har kommet ut. Når en har sex og orgasme, så trekker livmoren seg sammen (likt som når en har veer), og da kan blodrester støtes ut. (Dette gir også murringer i korsryggen)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 lurte bare på om det kunne være feste blødning.... for jeg har ikke blødd siden søndagen
Northernlights Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Får du ikke mensen om 2 uker, så tester du for graviditet. Jeg ble gravid etter SA uten å få mensen igjen. Man er gjerne veldig fruktbar rett etter en SA.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Du kan jo prøve å teste, men det kan også være at kroppen har "hengt seg opp litt" Håper du får det resultatet du ønsker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå