Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hvor er han mest følsom? hvordan koser dere med ballene? og liker gutter egentlig å bli kost med fra ballene og bak til rumpa???
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Det er nok individuelt fra mann til mannn,noen liker at vi bla suger litt på ballene,mens samboeren min blir "gal" hvis jeg nevner jeg skal ta på dem,de er forbudt område...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Sambo er veldig glad i at jeg suger han (og d smaker godt, så jeg gjør d gjerne ). Blir veldig opphisset dersom jeg bruker tunga på et område rett under ballene, tror det skal være et veldig følsomt område..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 alle er forkjellige...det beste er å spørre han,be han vise deg ved at han guider hånden din i rett retning og bevegelse...dette i seg selv er utrolig opphissende...gjør det samme med han og vips så har dere et supert forspill...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 No når jeg er gravid onanerer jeg mannen min hver dag. Bruker hånden, og på en måte mjelker han. Spennende og opphissende å se han sprøyter ut sæden i kraftige sprut. Og selvsagt kjekt å se hvordan han nyter det. Men veit han nyter det ennå betre når han får komemme inn i meg og tømt seg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå