BellaSofia Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg har lyst til å bleike/stripe håret mitt lyst (for første gang). Er dette dumt å gjøre nå, i og med at vi kan begynne å miste litt hår rundt ca 3 mnd? Vesla er snart 3mnd, men jeg har ikke merket noe hårtap enda.. Takknemlig for svar
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Trodde du lurte på om noen var kalde på øra....hihi
BellaSofia Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 He he.. mente jo FRISØR, som i yrket Får vel legge den ut på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå