Snupsipus Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Har hatt vondt under ribbenet(nederst) op høyre side en ukes tid, det var bare ømt i begynnelsen, men nå er det skikkelig vondt. Er liksom på et punkt også stråler det bak i ryggen. I natt våknet jeg faktisk av at det var vondt der. Er i uke 28. Hva kan dette være?????? Har ikke vondt noe annet sted (bortsett fra at jeg er skikkelig forkjølet).
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg er 31 uker på vei nå og har mye vondt der jeg også... tror det er livmora som vokser såpass at den trykker litt oppi der... =)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hm...merkelig...jeg har også vondt fremme under ribbenet på høyre side + at det stråler ut i ryggen på baksiden...av & til er det så vondt at jeg bare må røyse meg opp & stå rett opp & ned,vanskelig & kjøre bil & sitte i ro...har vel hatt dette i ca 2 uker nå...skal til jordmor i neste uke,så da skal jeg høre med henne hva det kan være...
HEMMELIG!!! Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg har også hatt skikkelig vondt rett under ribbenet,men på venstre side... åknet på nettene, og hadde skikkelig smerter som strålte bakover i ryggen.. Var sikker på at jeg hadde fått urinveisinfeksjon & at det var nyrene,så gikk til en lege som vi kjenner, men han sa det måtte være en muskel som var strekt. Var visst ike så uvanlig... Varm dusj hjelper jo litt da...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Det kan også være gallestein, spurte legen og de tok leverprøver for å utelukke gallestein. Sjekket også på ultralyd. Men er jo veldig sannsynlig at det bare er livmoren som presser på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå