Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Ja, andre har det sikkert verre.. Men han skal alltid ha det nyeste av det nye, og det beste av det beste, som forøvrig er greit nok.. Nå har vi 3 dvd spillere!!! 1 "vanlig", en blueray, og en hd-dvd... ikke skjønner jeg hva man skal med det, men greit nok. Han har og til vane for og kjøpe et eksemplar av de filmene han allerede har, dog i et nytt format...?! Ikke har han sett en eneste av de 30 han har kjøpt de siste 9 mnd'ne heller.. Denne mnd har vi SKIKKELIG dårlig råd, så lite at vi ikke har råd til og kjøpe vinterdekk til bilen min engang! Men jaggu så har gubben klart og kjøpe et nytt xbox-spill, og en ny dvd-film (som han har fra før), til den nette sum av 1000 kr, bare på 5 dager!!!!!!! Og han har ikke fortalt meg om den filmen engang!!!! WRÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!! Lyst og bruke opp resten av pengene mine og dra på jentetur på byen eller noe!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 welcome to the club. her er det nesten likedann.. bil og dvd`er i haugevis. Noen er ikke åpnet engang.. arrrgh. Det irriterer meg GRØNN!!!! Er så ille her at vi ikke har penger til strømregninga engang.. gjett om han trengs å taes i nakken en tur? mannen er 29 år gammel
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Noen som ikke er åpnet? her er INGEN av de han har kjøpt etter at vi flyttet sammen, åpnet! Og jeg skulle til byen istad for og handle penklær til mini til dåpen (som han "må" ha når kjolen er av), så spurte han "har du penger da? for jeg har ikke".... DJISSES!!!!!! Min er 34!!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 argh... det er så forbaska typisk av mannfolk Skulle tro de ikke visste hva økonomisk sans hva fornoe. Greit nok, jeg er glad i å bruke penger selv men IKKE når det er SÅPASS ille!! Får du kanskje smisket til deg litt penger av foreldrene dine ellerno? :s
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Vel, mamma har mindre inntekt enn det sambo har alene, og pappa....der får jeg en tusenlapp til jul (har ikke kontakt) Men jeg skal heller bruke opp det jeg har på kontoen jeg, så kan han sitte der med alle regningene, OG transport av barn fordi jeg ikke har vinterdekk!!!!! Kommer til og bli noget sur på han når den filmen kommer i posten ja!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 vær ond.. når han får lappen i posten eller noe så send den tilbake,muahaha ..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Send filmen i retur
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Når er dåpent. Kan ikke du eller noen du kjenner strikke et fint sett til lillegutt
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 hoho. Jo, jeg vil mer enn gjerne klare og strikke, men alt jeg kan er rettstrikk (heter det det??), og det blir gjerne hullete og fælt! Og dåpen er neste søndag... Får ta med svigermor neste lørdag på shopping.. Ho betaler sikkert! Ja, det skal jeg jaggu gjøre!!! Ta vekk filmen fra posten, og gjemme den lenge nok til at han skjønner hvorfor han ikke har fått den!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 konspirasjon ja,hehehehehe.. kjenner hornene vokse ut fra panna :-P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Du får gjøre det=) Svigermødre er bra å ha iblant;-P Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som er kjempeflink å strikke, så hun strikket kjempenydelige kjoler til jentene når de døptes=)(gøy å spare til dem, til dem blir store) Kan strikke et par sokker til han jeg=) Eneste jeg kan;-P
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Jada, svigers er god! Hun hadde nok mer enn gjerne strikka et sett til han, men de kommer jo om få dager, så hun rekker nok ikke det. Hun har alldere strikka til snuppa, meg og mini (ikke ferdig med mini sitt enda), så jeg vil ikke lesse så mye over på ho. Jeg har da penger til og kjøpe klær til han, men jeg må spare der jeg spare kan, fordi vi egentlig ikke har penger denne mnd!! agg
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Skjønte det=) Huff ja, ikke greit da med en gubbe som 'kaster penga ut av vinduet'
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 Nei, også på en mnd som det her! 15000 ut til exen pga billånet vi hadde sammen, tur til tr.heim, dåp til helga, julebord og 3 uker, for ikke og snakke om at det PLUTSELIG er desember?!!?! Nei... takke meg til!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Så uansvarlig han virker, prioriteter hobby fremfor familien sin. Ville nok tatt en alvorsprat med han om han var min mann.
Skrullemor Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 Hvis jeg var deg ville jeg( selvfølgelig uten hans viten) solgt alt du mener dere ikke trenger og brukt alt på dåp og julegaver. Finn eller qxl er greie plasser. Når han spørr etter det får du bare si: Nei det har jeg IKKE sett=) Noe av det kandu jo gi til andre i julegave. Det som ikke er åpnet.
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Signerer Skrullemor, selv om det ikke er noen permanent løsning som får slutt på shoppomanien hans.
lenej :o) Skrevet 10. november 2007 #19 Skrevet 10. november 2007 urk.. stakkars deg!! vet ikke noe om sånt, min kjære er en mennesklig sparegris så.. men god klem hvertfall, håper det ordner seg! du får insistere på å bruke hans bil da, til du selv får vinterdekk :)
___ Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Er vel egentlig bare en ting som funker på sånne folk. Budsjett og lommepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå