livk (nr.3 på vei) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Nå begynner jeg å bli lei av å prøve å bli gravid. Har holdt på i 2 år nå. Men ingenting skjer fikk TR 6 dager etter IKM. Og skal nå begynne med min 2. periode med pergotime. Håper det går bedre denne måneden.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Lykke til!!! Vi har også drevet på snart 1.5 år nå. Er på pergo-runde nr 2 nå. Når starter du opp med pergo??
JordbærMamma Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Masse lykke til til deg denne måneden da, må jo snart være deres tur nå! Krysser fingrene for deg!
livk (nr.3 på vei) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg begynte på pergo 11 oktober og starter på ny nå 13 november. synes at pergo er helt forferdelig. Blir så dårlig av dem.Jeg får Kvalme og oppkast, men det er verdt det hvis jeg blir gravid med nr 2 snart. Lykke til med dere. Håper dere blir gravid snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå