Gå til innhold

Nå er det min 24 pp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei av å prøve å bli gravid. Har holdt på i 2 år nå. Men ingenting skjer fikk TR 6 dager etter IKM. Og skal nå begynne med min 2. periode med pergotime. Håper det går bedre denne måneden.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!! Vi har også drevet på snart 1.5 år nå. Er på pergo-runde nr 2 nå.

 

Når starter du opp med pergo??

Skrevet

Masse lykke til til deg denne måneden da, må jo snart være deres tur nå! Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Jeg begynte på pergo 11 oktober og starter på ny nå 13 november. synes at pergo er helt forferdelig. Blir så dårlig av dem.Jeg får Kvalme og oppkast, men det er verdt det hvis jeg blir gravid med nr 2 snart.

Lykke til med dere. Håper dere blir gravid snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...